تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۲۲ تير ۱۳۹۷

جزییات واگذاری ۵ هزار خودرو به فرزندان ایثارگران

مدیر عامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران بنیاد شهید از آغاز ثبت نام برای واگذاری ۵ هزار دستگاه تاکسی به فرزندان ایثارگران سراسر کشور خبر داد.

رویداد۲۴-مدیر عامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران بنیاد شهید از آغاز ثبت نام برای واگذاری ۵ هزار دستگاه تاکسی به فرزندان ایثارگران سراسر کشور خبر داد.

رضا ریاحی مدیر عامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: ابلاغیه اعتبار مورد نیاز برای واگذاری 5 هزار دستگاه تاکسی، هفته گذشته به دفاتر اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در سایر شهرهای کشور ارسال شده است و خوشبختانه کمبودی در این خصوص وجود ندارد.

ریاحی افزود: سن ایثارگران طوری نیست که بگوییم خود آن ها برای دریافت تاکسی های فوق ثبت نام کنند و این فرصت در حال حاضر بیشتر برای فرزندان ایثارگرانی که جویای شغل هستند، فراهم شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: فرزندان ایثارگران تهرانی به دلیل فعالیت چندین شرکت مختلف تاکسیرانی در این شهر از موضوع واگذاری تاکسی استقبال نکردند و بیشتر ثبت نام ها تا کنون در سایر استان های کشور به ثبت رسیده است.

مدیر عامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: مقرر شده است که اداره کل بنیاد شهید در استان تهران تعداد تاکسی های مورد نیاز متقاضیان را اعلام کند و قرارداد واگذاری این تاکسی ها را به امضا برساند.

ریاحی تاکید کرد: در حال حاضر شرکت خودروساز طرف قرارداد قول خودروی برلیانس را به بنیاد شهید و امور ایثارگران داده است، اما ممکن است شرکت فوق نوع خودرو را تغییر بدهد و گزینه دیگری را جایگزین کند.

وی همچنین در ادامه یادآور شد: هفته آینده جلسه ای با شرکت خودروساز خواهیم داشت و تصمیمات نهایی در خصوص نوع خودرویی که به فرزندان جامعه ایثارگری واگذار خواهد شد، اعلام می شود.

مدیر عامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: فرزندان ایثارگران متقاضی تاکسی های ثبت نامی باید به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران محل زندگی خود در سایر استان ها مراجعه و تقاضای خود را به ثبت برسانند.

ریاحی سهم مورد پرداخت فرزندان ایثارگر در دریافت تاکسی های فوق را کمتر از 20 درصد برشمرد و اضافه کرد: درصدی از هزینه تامین تاکسی ها توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران، بخشی توسط شرکت خودروساز و در نهایت درصد کمی هم توسط فرد متقاضی پرداخت می شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان