تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۲۳ تير ۱۳۹۷
رقابت‌های والیبال بانوان جام باشگاه های آسیا؛

سرویس‌های تایلند پیکان را از کار انداخت

تیم والیبال پیکان در دیدار دور دوم مسابقات جام باشگاه های آسیا مقابل تیم سوپرمی تایلند با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد.
سرویس‌های تایلند پیکان را از کار انداخت
رویداد۲۴در این دیدار طبق نظر میترا شعبانیان ارنج اصلی تیم پیکان را تهمینه درگزنی٬ مهسا کدخدا٬ مهتاب رحمانی٬ مائده برهانی٬ الهام فلاح٬ سودابه باقرپور و نگار کیانی تشکیل دادند.

تیم والیبال بانوان پیکان علی‌رغم بازی های خود و تلاش زیاد در ۲ بازی دور مقدماتی مقابل چین تایپه و قزاقستان نتیجه را واگذار کرد و با کسب یک امتیاز به این مرحله راه یافت٬ تیم والیبال سوپرمی تایلند هم به عنوان تیم دوم گروه A در این مرحله از مسابقات حضور دارد.

این دیدار را چونگ شو فانک از چین تایپه به عنوان داور اول٬ چاندرا پالا از سریلانکا به عنوان داور دوم و کوآتبک آیدا بکوف از قزاقستان به عنوان داور ذخیره قضاوت می کنند.

در این دوره از رقابت ها کشور میزبان به منظور جلوگیری از خطاهای داوری و کاهش اعتراضات بازیکنان و اعضای کادر فنی از ویدئوچک در برگزاری دیدارها استفاده کرد.

*** ست نخست

تیم والیبال پیکان در ست نخست دیدار با نماینده تایلند با نتیجه 25 بر 14 مغلوب شد.

در این ست والیبالیست های تایلند شروع خوبی را داشتند و توانستند به خوبی با سرویس های هدفمند و متمرکز خود دریافت ایران را متزلزل کنند.

مائده برهانی هم در زمین ایران با سرویس های خوب خود سه امتیاز متوالی را برای ایران به دست آورد٬ اسپک های محکم و پرقدرت مهتاب رحمانی هم دیوار دفاعی تایلند را برهم زد.

تایلندی ها که تجربه حضور در رقابت های لیگ ملت های جهان را در کارنامه خود دارند از آرایش و هماهنگی تیمی خاصی برخوردارند. حضور 2 بازیکن خارجی در ترکیب این تیم قدرت مدعی آسیا را تا حد قابل توجهی بالا برده بود.

*** ست دوم

ست دوم دیدار تیم های پیکان و سوپرمی تایلند با نتیجه 25 بر 12 به نفع نماینده تایلند رقم خورد.

در این ست سارا اخلاقی به جای الهام فلاح در پست پاسور وارد زمین شد و هم تیمی های خود را با پاس های کوتاهش و سرعتی اش به خوبی تغذیه کرد.

شعبانیان با گرفتن تایم و تعویض شاگردانش به دنبال تغییر برنامه های تاکتیکی بود اما تایلندی ها که در این دیدار برای نخستین بار در این دوره از رقابت ها با ترکیب اصلی خود وارد زمین شده بودند از همه توان شان برای امتیازآوری استفاده کردند.

*** ست سوم

تیم پیکان در این ست برابر تیم سوپرمی تایلند 25 بر 16 نتیجه را واگذار کرد.

در این ست تیم پیکان با همان ارنج ست نخست وارد زمین شد و بازیکنان باوجود تلاش های زیاد نتوانستند در برابر اسپک های حریف موفق به امتیازآوری شوند.

هانیه محتشمی در این ست به عنوان سرعتی زن وارد زمین شد و توانست در دفاع مقابل آبشارهای حریف عملکرد قابل قبولی را داشته باشد.

باوجود این که تایلندی ها در کارنامه خود قهرمانی آسیا٬ حضور قدرتمند در رقابت های جهان و المپیک را دارند اما بازیکنان تیم پیکان بدون توجه به این عناوین توانستند به خوبی و بدون استرس در برابر آن ها امتیازآوری کنند به طوری اکثر پوئن های بازی بعد از رالی های طولانی مشخص شد.

منبع: برنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان