تاریخ انتشار: ۱۵:۵۲ - ۲۳ تير ۱۳۹۷

پیگیری وصول مطالبات صندوق ذخیره کارکنان برای تسویه کامل بدهی به سپرده‌گذاران

وصول بدهی 20 میلیارد تومانی صندوق ذخیره کارکنان از مجموعه‌های شهرداری تهران با هدف به‌روز رسانی پرداخت مطالبات بازنشستگان و سپرده‌گذاران صندوق در دستور کار قرار دارد.

رویداد۲۴-وصول بدهی 20 میلیارد تومانی صندوق ذخیره کارکنان از مجموعه‌های شهرداری تهران با هدف به‌روز رسانی پرداخت مطالبات بازنشستگان و سپرده‌گذاران صندوق در دستور کار قرار دارد.با توجه به صف انتظار درخواست بازنشستگان و سپرده گذاران، وصول مطالبات از مراکز هزینه در اولویت قرار گرفته است.

هم اکنون مجموع مطالبات سپرده گذاران از موسسه صندوق ذخیره کارکنان بیش از 20 میلیارد تومان است که حدود 8 میلیارد تومان آن مربوط به تسویه 6 درصد واریزی کارکنان بازنشسته و مابقی متعلق به تسویه مازاد پس‌انداز اعضاست.

در همین حال آمار و ارقام نشان می‌دهد مطالبات وصول نشده صندوق از 28 سازمان و مجموعه شهرداری نیز به بیش از 20 میلیارد تومان می‌رسد.

این گزارش حاکی است بدهی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه(مترو) به صندوق ذخیره کارکنان بالغ بر 12.5 میلیارد تومان و دیگر دستگاه‌ها و مجموعه‌های شهرداری نیز بیش از 7.5 میلیارد تومان است و تنها با وصول بدهی مترو تهران می‌توان دیون سپرده‌‌گذاران صندوق تا پایان سال 96 و حتی پس از آن را به‌طور کامل تسویه کرد.  

لازم به ذکر است پرداخت مطالبات بازنشستگان از بهمن ماه (زمان استقرار تیم مدیریتی فعلی) در اولویت مدیران موسسه بوده.

بر همین اساس نیز با تلاش‌های صورت گرفته نوبت پرداخت مطالبات بازنشستگان ابتدا از خرداد 96 به آبان و سپس به دی ماه رسید و پیگیری و مذاکرات برای وصول مطالبات و به‌روزرسانی پرداخت‌های سپرده گذاران ادامه دارد.

منبع: ایلنا
برچسب ها: اخبار روز
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان