تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۲۵ تير ۱۳۹۷

حریق در پاساژ قدیمی در بازار تهران

سخنگوی آتش‌نشانی از اطفاء حریق در پاساژ قدیمی در بازار تهران خبر داد.

رویداد۲۴-سخنگوی آتش‌نشانی از اطفاء حریق در پاساژ قدیمی در بازار تهران خبر داد.جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۷:۴۰ عصر امروز یک مورد آتش‌‌‌‌‌سوزی در ساختمانی در بازار بزرگ، بازار زید به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌‌‌نشانی اطلاع داده می‌‌‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه به همراه تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام می‌‌‌شوند، اظهار داشت: محل حادثه یک ساختمان دو طبقه قدیمی با کاربری تجاری بود این ساختمان دارای سقف‌های شیروانی قدیمی که غالبا از جنس تیرهای چوبی بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: از قسمت سقف‌‌‌ها دچار آتش‌‌‌سوزی شده بود و کاملا شعله‌ور بود و با توجه به اینکه در ساختمان‌‌‌های قدیمی معمولا چند ساختمان با یک سقف بهم مرتبط هستند آتش به سرعت در حال سرایت به سقف‌‌ها و ساختمان‌‌های اطراف بود.

ملکی با بیان اینکه آتش‌‌‌‌نشانان بلافاصله عملیات را آغاز کردند، تصریح کرد: خوشبختانه با عملیات به موقع از سرایت آتش به طبقات و مغازه‌‌‌های پایین نیز جلوگیری شد و در حد سقف‌‌ها باقی ماند. در حال حاضر نیز آتش‌‌‌نشانان بخشی از سقف‌ها را شکافته و در حال لکه‌‌‌گیری و جستجو برای پیدا کردن آتش‌‌های پنهان هستند. خوشبختانه در این حادثه مورد مصدومیت نداشتیم.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان