تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۲۵ تير ۱۳۹۷

اصلاح‌طلبان معتقدند اصل شورای عالی سیاست گذاری لازم است/ پارلمان اصلاحات مخالفی ندارد

یک عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه شورای عالی اثرگذار بوده و باید تجدید و اصلاح شود، گفت: پارلمان اصلاحات بحثی بوده که از اول مطرح بوده و اگر بتوانیم انجام دهیم مخالفی ندارد، فقط بحث این است که زمان تحقق آن فرا رسیده است یا خیر.

رویداد۲۴-یک عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه شورای عالی اثرگذار بوده و باید تجدید و اصلاح شود، گفت: پارلمان اصلاحات بحثی بوده که از اول مطرح بوده و اگر بتوانیم انجام دهیم مخالفی ندارد، فقط بحث این است که زمان تحقق آن فرا رسیده است یا خیر.سید محمود میرلوحی درباره آخرین رویکردهای شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: مسیر تجدید ساختار شورای عالی سیاستگذاری، هم در شورای سوم و هم برای انتخابات سال آینده در مسیر شکل‌گیری قرار دارد.

وی با اشاره به انتخابات بعدی شورای عالی سیاست‌گذاری تاکید کرد: همواره در این شورا این مباحث و موضوعات را داشته‌ایم که در دوره قبل هم دیدگاه‌هایی مطرح می‌شد اما این دیدگاه‌ها درباره انتخابات باید به وقتش بروز و ظهور کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به تاثیرات شورای عالی در گذشته، خاطرنشان کرد:‌ همه اصلاح‌طلبان معتقدند که اصل شورای عالی سیاست‌گذاری لازم است. اصلاح ‌طلبان معتقدند که شورای عالی باید کارآمدی و اثر داشته است و باید تجدید و اصلاح و تکمیل بشود.

وی گفت: پارلمان اصلاحات هم بحثی بوده که از اول مطرح بوده و اگر بتوانیم انجام دهیم مخالفی ندارد، فقط بحث این است که زمان تحقق آن فرا رسیده است یا خیر.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان