تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۲۵ تير ۱۳۹۷

آمادگی ایران برای میزبانی مسابقات جهانی اسکی روی چمن

رئیس فدراسیون اسکی با نماینده فدراسیون جهانی دیدار کرد.
آمادگی ایران برای میزبانی مسابقات جهانی اسکی روی چمن
رویداد۲۴روبرتو پاریسی نماینده فدراسیون بین‌المللی اسکی در دیدار با سیدعبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی ایران آخرین شرایط دو پیست دیزین و فندوقلو را ارزیابی کردند.

در این دیدار سیدعبدی افتخاری ضمن خیر مقدم به نماینده فدراسیون بین‌المللی اسکی در مورد آخرین شرایط دو پیست اسکی روی چمن دیزین و فندوقلو توضیحاتی داد.

نماینده فدراسیون بین‌المللی اسکی در اولین برنامه خود به پیست اسکی روی چمن دیزین می‌رود و در ادامه با سفر به استان اردبیل از پیست اسکی روی چمن فندوقلو بازدید می‌کند تا شرایط این دو پیست را برای برگزاری مسابقات بین‌المللی و جهانی تائید کند.
 

*برگزاری نشست پروژه اسکی جاده ابریشم

افتخاری همچنین در نشستی با نمایندگان معاونت گردشگری دفتر همکاری و توافق‌های ملی گردشگری راه‌کارهای اجرای پروژه اسکی جاده ابریشم را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

رئیس فدراسیون اسکی در این نشست با اشاره به ظرفیت بالقوه گردشگری در حوزه رشته اسکی، از پروژه اسکی جاده ابریشم استقبال نمود و بر همراهی فدراسیون اسکی ایران در این پروژه تاکید کرد.

وی همچنین بر فعال‌تر شدن پیست‌های اسکی شمال‌غرب کشور برای ارتباط هرچه گسترده‌تر و موثرتر در این پروژه اشاره کرد و از برنامه‌های مشترک با دو کشور آذربایجان و ترکیه در این پروژه استقبال نمود.

رئیس کمیته گردشگری و محیط زیست فدراسیون اسکی ایران نیز در این نشست بر پیگیری هرچه گسترده جهت اجرای این پروژه تاکید کرد و ظرفیت بالای گردشگری ایران را نقطه قوت در راستای اجرایی شدن این پروژه برشمرد.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان