تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۲۶ تير ۱۳۹۷
سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان:

تصور می‌کردند در جام جهانی زنگ تفریح می‌شویم!

مسعود سلطاني فر گفت: برخي تصور مي‌كردند در گروه مرگ، زنگ تفريح مي‌شويم اما تلاش غيرتمندانه بازيكنان، نشاط ملي و افزايش ارتقاء غرور ملي را به دنبال داشت.
تصور می‌کردند در جام جهانی زنگ تفریح می‌شویم!
رویداد۲۴مسعود سلطاني فر وزير ورزش و جوانان پس از بازديد از سالن در حال احداث ٤٥٠٠ نفري زاهدان گفت: در  قالب سفر به استان سيستان و بلوچستان بيشتر هدفمان بازديد از پروژه هاي ورزشي منطقه سيستان است تا بتوانيم براي تكميل اين پروژه ها تصميم گيري كنيم.

وزير ورزش و جوانان اهميت تكميل پروژه‌هاي نيمه تمام ورزشي را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت :هر چه زمان إتمام پروژه ها طولاني تر شود بيشتر به اقتصاد ملي ضربه مي خورد؛ بطوريكه يك پروژه اي كه قرار است ظرف دو سال تكميل شود اگر به هفت سال افزايش يابد درصد قابل توجهي بايد اعتبارات بيشتري هزينه كنيم.

سلطاني فر سياست دولت را إتمام پروژه هاي نيمه تمام با توجه به مديريت توزيع منابع دانست و تصريح كرد: در وزارت ورزش و جوانان چهار هزار پروژه نيمه تمام داريم كه اگر بخواهيم منابع را بصورت مساوي براي همه اين پروژه ها اختصاص دهيم بيش از سي سال تكميل آنها به طول مي‌انجامد ، بنابراين، بر اساس اولويت‌ها نسبت به استعداد و ظرفيت مناطق نسبت به تكميل پروژه‌ها اقدام مي كنيم كه بر همين اساس سالن هاي چهار و شش هزار نفري نيمه تمام كه يكي از انها در زاهدان است ، استخرها سرپوشيده و سالن هاي دو و ميداني همچنين استاديوم‌ها پنج هزار و پانزده هزار نفري در اولويت تكميل قرار دارند كه در صدديم با برنامه‌ريزي  نسبت به توزيع منابعي كه در اختيار ما قرار مَي گيرد ظرف سال‌هاي ٩٧ و ٩٨ و نهايت تا پايان دولت دوازدهم به بهره برداري برسد.

وزير ورزش و جوانان ادامه داد: با توجه به اقداماتي كه تيم اجرائي در زمينه تكميل پروژه‌ها داشته از سال ٩٦ تا پايان سال ٩٧ با توجه به استفاده بهينه منابع ششصد پروژه تكميل مي‌شود.

سلطاني فر تكميل پروژه ها را با استفاده از منابع ملي، استاني و رديف هاي مختلف از جمله ٢٧ صدم درصد از ماليات بر ارزش افزوده كه در قانون برنامه ششم توسعه كشور با همراهي مجلس مصوب شده؛ عنوان كرد و اظهار داشت: سرعت كارها را افزايش داده‌ايم و نظارت‌ها را بيشتر كرده‌ايم  تا بتوانيم اقدامات موثري را انجام دهيم.

وزير ورزش و جوانان استمرار در حمايت از ورزش‌هاي مدال‌آور را تاکید کرد و گفت: در اين مدت دستاورها و موفقيت‌هاي خوبي در عرصه ورزش قهرماني و همگاني داشتيم از جمله موفقيت تيم ملي فوتبال كه برخي تصور مي كردند در گروه مرگ كه قهرمان افريقا، قهرمان جهان و قهرمان اروپا حضور داشتند ،زنگ تفريح مي‌شويم اما تلاش غيرتمندانه بازيكنان نشاط ملي و افزايش ارتقا غرور ملي را به دنبال داشت.

بازيكنان حتي در بازي با اسپانيا هم كه شكست خورديم، دلاورانه جنگيدند و از حيثيت كشور دفاع كردند.و در مجموع اين نتايج، تاريخي بود و حتي براي اولين بار بود كه مقام معظم رهبري بعد از باخت تبريك گفتند.

سلطاني فر ادامه داد: مقام معظم رهبري در  همين ديدار اخير  اعضاي هيات دولت فرمودند: از تيم اقتصادي دولت مي‌خواهم  مثل تيم ملي فوتبالمان كه در رقابت‌هاي جام جهاني دلاورانه  و با اقتدار جنگيدند  و كاري كردند كارستان و بويژه آن دروازه‌بان خوب تيم، براي حل مشكلات تلاش كنند.

وزير ورزش و جوانان گفت: نتايج تيم ملي فوتبال كه باعث خوشحالي مردم شد دستاورد بزرگي بود كه اميدوارم در رويدادهاي مهم پيش رو از حمله بازي‌هاي آسيايي و پارا آسيايي هم با درخشش ورزشكاران نتايج خوبي به ارمغان آيد تا همچنان موجب حفظ حيثيت ورزش ايران باشد.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان