تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۳۱ تير ۱۳۹۷
رییس فدراسیون تیراندازی با کمان:

تیم ملی تیر و کمان برای بازی‌های آسیایی جاکارتا کاملاً اماده است

غلامرضا شعبانی بهار گفت: علی‌رغم حذف کامپوند انفرادی که در دوره گذشته بازی‌های آسیایی ایران مدال طلا گرفته بودیم باز هم با تمام توان برای کسب مدال گام به بازی‌های آسیایی می‌گذاریم.
ایران برای بازی‌های آسیایی جاکارتا کاملاً اماده است
رویداد۲۴ رییس فدراسیون تیرو کمان، اردوها و مسابقات خارج از کشور تیم ملی را برای حضور قدرتمندانه در بازی‌های آسیایی مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: در همین مدت که عهده‌دار ریاست فدراسیون شده‌ام تیم ملی در مسابقات ترکیه و چین تایپه حضور پیدا کرده است و هم اکنون هم در برلین آلمان مسابقاتی را پشت سر می‌گذارند.

شعبانی بهار در ادامه با اشاره به ترکیب تیم سیزده نفره ایران خاطر نشان ساخت: فرآیند آمادگی این تیم برای بازی‌های آسیایی به خوبی سپری شده است بطوری‌که آنچه در قالب وظائف فدراسیون در قبال تیم ملی بوده بدون مشکل انجام شده و اردوهای آمادگی و مسابقات خارجی را سپری کردیم و بعد از پایان مسابقات برلین باز هم اردوی آمادگی و شبانه‌روزی تا زمان اعزام که ٢٢ مردادماه است برگزار خواهد شد.

وی حمایت مادی و معنوی را برای تیم ملی تیروکمان ایران مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: وسایل خاص ملی پوشان این رشته خریداری شده که برای حضور در این مسابقات هم در اختیار آنها می‌گذاریم .

غلامرضاشعبانی بهار یکی از مشکلات حضور ایران در بازی‌های آسیایی را حذف کامپوند انفرادی دانست.

او توضیح داد : در دوره قبل ایران توسط عبادی موفق به کسب مدال طلا شده بود اما با این حال و با وجود مشکلاتی که به وجود آمده و با توجه به آمادگی خوب تیم در دیگر رشته ها، برای مدال به میدان می‌رویم.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان