تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۷
علی محمد نمازی در گفت و گو با رویداد 24:

مخفی کاری عامل بروز فساد است/ ترامپ از فرعون و ابوسفیان بدتر نیست

نماینده پیشین مجلس می‌گوید: آیا رفتاری را که آقای خاتمی با کلینتون و روحانی با ترامپ داشتند پیامبر اکرم با ابوسفیان می‌کرد؟ چرا نظام جمهوری اسلامی برای دعوت از سران آمریکا به راه صواب از مذاکره مسقیم استفاده نکرده است؟

یکی از عوامل بروز فساد مخفی کاری است/ ترامپ بدتر از فرعون و ابوسفیان نیست
رویداد۲۴ با گذشت زمان و رشد وسایل ارتباطی و از جمله شبکه‌های مجازی هم مخفی‌کاری جواب نمی‌دهد و هم پوشیده‌ها کم کم بر دیگران آشکار می‌شود. لذا به مدیران و حاکمان کشور توصیه می‌شودد اصل را بر آن بگذارند تا جایی‌که واقعا برای منافع و امنیت ملی ضرر و آسیب نداشته باشد از تصمیم‌ها و عملکردها اذهان عمومی را مطلع کنند.

او با اشاره به اینکه یکی از عوامل بروز فساد مخفی‌کاری است تاکید کرد: در دعوای اخیر بین ترامپ و کشور ایران، از قول آقای واعظی مدیر دفتر جناب روحانی خواندیم که در گدشته ترامپ به منظور دیدار با آقای روحانی ۸ مرتبه با هیات ایرانی تماس گرفته است و جواب ایشان داده نشده است!

نماینده سابق مجلس با اشاره به آیات قرآن که سرگذشت‌هایی را به عنوان نمونه و الگو مثال زده و در چند جا از انسان خواسته از آنها و سیر و سفر روی کره زمین از سرنوشت گذشتگان عبرت بگیرید، گفت از داستان‌های بسیار آموزنده در قران سرنوشت فرعون، موسی و قوم اوست. از ویژگی خاص فرعون ادعایی خدایی کردن و تحقیر و ضایع کردن مردم آن زمان است. گفته می‌شود از حق الهی که خدا از آن نمی‌گذرد، شرک بندگان است. اما همان خدایی که دشمن سر سخت بت‌ها و مدعیان خدایی است، زمانی که به حضرت موسی(ع) و برادرش هارون دستور می‌دهد به سوی فرعون که طغیان کرده رفته و او را به توحید دعوت کند، می‌فرماید با زبان این با فرعون صحبت کنید شاید متذکر شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت حال فرعون بدتر است یا ترامپ؟ آیا رفتاری را که آقای خاتمی با کلینتون و روحانی با ترامپ داشتند پیامبر اکرم با ابوسفیان می‌کرد؟ چرا نظام جمهوری اسلامی برای دعوت از سران آمریکا به راه صواب از مذاکره مسقیم استفاده نکرده است؟

نمازی افزود: در حالی که فضای کشور به سمت ضرورت مذاکره پیش می‌رود. یک مرتبه آقای دکتر روحانی شدیدا به ترامپ حمله می‌کند و در نتیجه بازار ارز و طلا و خودرو متلاطم می‌شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان