تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۷

چرا مکارم شیرازی نمازش در حرم رضوی را قطع کرد

آیت‌الله مکارم در حین اقامه نماز مغرب در حرم رضوی به علت خستگی و ضعف حاصل از فعالیت و برنامه های زیاد کسالتی برای معظم له ایجاد شد.

رویداد۲۴ دفتر آیت الله مکارم شیرازی از مساعد بودن حال عمومی این مرجع تقلید خبر داد و پس از کسالت آیت‌الله مکارم شیرازی در هنگام اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در حرم رضوی و مداوای سرپایی ایشان دفتر این مرجع عالیقدر اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در پی کسالت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در حین نماز مغرب در حرم مطهر ثامن الائمه حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و پیگیری‌های مخاطبین عزیز و دوست داران مرجعیت، ضمن تشکر از ادعیه و محبت‌های شما عزیزان به اطلاع می‌رساند الحمدلله حال عمومی معظم له خوب بوده و جای هیچ نگرانی نیست.

لازم به توضیح است شامگاه پنجشنبه و در حین اقامه نماز مغرب در حرم رضوی به علت خستگی و ضعف حاصل از فعالیت و برنامه های زیاد کسالتی برای معظم له ایجاد شد که باعث گردید نماز جماعت ایشان قطع گردد که به حمدالله پس از دقایقی بهبودی حاصل شد و معظم له پس از اتمام نماز دقایقی کوتاه با زائران محترم صحبت نموده و به علت کسالت ایجاد شده و عدم سخنرانی عذر خواهی کردند.

برچسب ها: مکارم ، شیرازی ، حرم ، امام ، رضا ، قطع ، نماز ، رویداد24
نظرات شما
پیشخوان