تاریخ انتشار: ۱۸:۳۳ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

تاجگردون: قصد رفتن به دولت را ندارم/در مجلس اثرگذارتر هستم

تاجگردون گفت: من وکیل مردم هستم و وکیل هم موکل خود را در نیمه راه رها نمی کند و مردم من را انتخاب کردند و من به راحتی از رای مردم نمی گذرم.

رویداد۲۴ نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی زنده تلویزیونی برنامه نگاه رور شبکه دنا با اشاره به تغییرات در دولت گفت : قصد رفتن به دولت را ندارم.

غلامرضا تاجگردون افزود: این تغییرات لازم بود ولی دیر انجام شد و اگر زودتر انجام می شد اثرگذار تر بود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره رفتنش به دولت اضافه کرد: قاطبه مجلس و برخی دولتی ها نظرشون این است که به دولت بروم و به تیم اقتصادی کمک کنم .

تاجگردون گفت: من وکیل مردم هستم و وکیل هم موکل خود را در نیمه راه رها نمی کند و مردم من را انتخاب کردند و من به راحتی از رای مردم نمی گذرم

وی افزود: به نظرم در مجلس اثرگذارتر هستم و به دولت هم بهتر می توانم کمک کنم .
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تاجگردون ، دولت ، مجلس ، کابینه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
0
0
تاجگردون اگر توانایی انجام یک کار صحیح را در وجود خود حس می کرد و در مقابل مطالبات مردم می توانست پاسخگو باشد و اگر به دلیل نانوانی در کار اجرایی ترس از برکناری و مواخذه نداشت نمی گفت در مجلس بهتر می توانم کار کنم ضمنا برای وکیل شدن مبالغ زیادی هزینه کرده است و باید با شرکت در استیضاح ها بتواند از وزیر مربوطه حق و حساب بگیرد تا امورات بهتر بگذرد پس نمایندگی و وکالت مردم بهتر است و کسی نمی تواند حساب و کتاب کند.البته این مطالب در خصوص تاجگردون بود.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان