تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۷

راه‌اندازی حساب کاربری حزب اعتماد ملی در تلگرام، اینستاگرام و توییتر

عضو حزب اعتماد ملی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم هر فصل یک نشست خبری با رسانه‌ها داشته باشیم، اظهار داشت: سه حساب کاربری در تلگرام، اینستاگرام و توییتر راه‌اندازی شده‌اند تا از این طریق با مردم، افکارعمومی و رسانه‌ها بیشتر در ارتباط باشیم.

رویداد۲۴-عضو حزب اعتماد ملی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم هر فصل یک نشست خبری با رسانه‌ها داشته باشیم، اظهار داشت: سه حساب کاربری در تلگرام، اینستاگرام و توییتر راه‌اندازی شده‌اند تا از این طریق با مردم، افکارعمومی و رسانه‌ها بیشتر در ارتباط باشیم.حجت نظری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در مجتمع فرهنگی سیدالشهدا برگزار شد، درخصوص فعالیت‌های کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی حزب اعتماد ملی گفت: با توجه به فرمان دبیرکل حزب اعتماد ملی مبنی بر تفویض اختیارات خود به شورای مرکزی حزب، این شورا پس از مدتی تشکیل جلسه داد و بر آن اساس، نسبت به انتخاب قائم مقام اقدام کرد. همچنین سخنگو و روسای دفاتر هم انتخاب شدند.

وی ادامه داد: ، از سوی آقای کروبی احکام این انتخاب‌ها صادر شد. از آن تاریخ به بعد با محبت دوستان و اعتماد آقای حضرتی، ریاست کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی حزب اعتماد ملی را برعهده گرفتم و ان‌شاالله در این دوره ارتباطات‌مان با رسانه‌ها مستمر خواهد بود.

این عضو حزب اعتماد ملی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم هر فصل یک نشست خبری با رسانه‌ها داشته باشیم، اظهار داشت: سه حساب کاربری در تلگرام، اینستاگرام و توییتر راه‌اندازی شده‌اند تا از این طریق با مردم، افکارعمومی و رسانه‌ها بیشتر در ارتباط باشیم.

ادامه دارد...

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان