تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
حسن روشن، پیشکسوت باشگاه استقلال :

شعار هواداران علیه وزیر ورزش و جوانان درست نیست/ تیام و چپاروف، مسی و رونالدو نبودند/ جوانان استقلال روزهای خوبی را برای آبی‌ها رقم می‌زنند

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: دکتر مسعود سلطانی فر مشکلات استقلال را دید و به همین علت کادر مدیریتی باشگاه را عوض کرد.
شعار هواداران علیه وزیر ورزش و جوانان درست نیست/ تیام و چپاروف، مسی و رونالدو نبودند/ جوانان استقلال روزهای خوبی را برای آبی‌ها رقم می‌زنند
رویداد۲۴ تیم فوتبال استقلال تهران شب قبل در نخستین بازی خود در رقابت های لیگ برتر به مصاف پیکان رفت و مقابل این تیم به تساوی بدون گل دست پیدا کرد تا یک امتیاز از خودروسازان کسب کند.

حسن روشن، پیشکسوت باشگاه استقلال درخصوص این بازی به خبرنگار برنا گفت: هفته های ابتدایی لیگ همیشه برای تیم ها سخت و دشوار است و استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست. استقلال در این بازی چند بازیکن کلیدی و تاثیرگذار خود را به علت مصدومیت در اختیار نداشت و همین مساله باعث شد تا کادر فنی تغییراتی را در ترکیب آبی ها اعمال کند. نکته مثبت بازی دیشب استفاده شفر از بازیکنان جوان بود و این رویه اگر تداوم داشته باشد، قطعا در دیدارهای آتی وضعیت بهتر خواهد شد. جوانانی که به زمین رفتند امیدوارکننده ظاهر شدند و این قضیه را باید به فال نیک گرفت.

وی ادامه داد: درخصوص شعار هواداران علیه وزیر ورزش و جوانان باید بگویم که این اتفاق خوبی نیست و هواداران هم ناراحت هستند اما آنها باید صبور باشند و نباید زمین و زمان را به هم بدوزند. دکتر مسعود سلطانی فر مشکلات استقلال را دید و به همین علت کادر مدیریتی باشگاه را عوض کرد تا شرایط باشگاه بهتر از گذشته شود. باید به افراد جدید هم فرصت داد تا بتوانند کارها و اهداف خود را عملی کنند و وضعیت آبی پوشان را تغییر بدهند.

روشن در انتها خاطرنشان کرد: اگر تیام و چپاروف از استقلال جدا شدند به خاطر مدیریت گذشته باشگاه است که زمان را از دست دادند و نتوانستند آنها را حفظ کنند. ضمن اینکه این دو بازیکن با خواسته های نامعقول خود باشگاه را تحت فشار گذاشتند و شرایط را سخت تر کردند. هواداران بدانند، تیام و چپاروف، مسی و رونالدو نبودند که بیش از حد غصه رفتن آنها را بخورند و باید صبوری به خرج داد تا نفرات جدید و جوان بتوانند با تفکرات شفر روزهای متفاوتی را برای آبی پوشان رقم بزنند.

منبع: برنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان