تاریخ انتشار: ۱۹:۲۱ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۷

آغاز رسمی مذاکرات انتقال قدوس به جزیره

سرمربی جدید سوآنزی و کاشف اصلی ستاره ایرانی در سوئد سرانجام دست به کار شد تا مسیر ورود این بازیکن به فوتبال جزیره را هموار کند.
آغاز رسمی مذاکرات انتقال قدوس به جزیره

رویداد۲۴ بعد از تمام جنجال های رسانه ای پیرو فروش سامان قدوس رسانه های سوئد از آغاز رسمی مذاکرات برای انتقال ستاره دو ملیتی ایران به فوتبال جزیره خبر دادند تا گراهام پوتر کاشف اصلی این بازیکن که این روزها هدایت سوآنزی در چمپیون شیب را برعهده گرفته دوباره از توانایی های گلزن ایرانی بهره ببرد.


سایت aftonbladet سوئد در گزارش خود نوشت:« در شرایطی که شایعات فراوانی پیرو انتقال سامان قدوس به باشگاه های فرانسوی و آلمانی به گوش رسید اما مذاکرات رسمی برای فروش این مهاجم ایرانی به باشگاه سوآنزی در دستور کار نمایندگان اوسترسوند قرار گرفته است چون گراهام پوتر دست به کار شد تا ستاره گلزن سابق خود را به جمع شاگردانش در سوآنزی اضافه کند».


این سایت سوئدی در ادامه از تحرکات باشگاه اوسترسوند برای انتخاب جانشینی مناسب برای کاپیتان ایرانی و بهترین گلزن خود در این فصل پرده برداشت و مدعی شد امشب آخرین بازی قدوس برای باشگاه است و بعد از آن با کوچ ستاره ایرانی به انگلیس مهاجمی از اسلوونی جایگزین او خواهد شد.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قدوس ، سوئد ، انگلستان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان