تاریخ انتشار: ۲۲:۵۱ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۷

کری فیشر به "جنگ‌های ستاره‌ای" بازمی‌گردد

جی.جی. آبرامز تصاویر استفاده‌نشده بازیگر فقید را در فیلم نهم مجموعه سینمایی "جنگ‌های ستاره‌ای" به کار می‌برد.
کری فیشر به

رویداد۲۴ شرکت لوکاس‌فیلم اسامی بازیگران فیلم "جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود 9" (Star Wars: Episode IX) را اعلام کرد و کری فیشر بازیگر فقید یکی از کسانی است که در فیلم پایانی ماجراهای اسکای‌واکر حضور دارد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، جی.جی. آبرامز کارگردان این فیلم از تصاویر استفاده‌نشده "جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بیدار می‌شود" استفاده می‌کند تا پرنسس لیا رهبر سیاره آلدران و عضو سنای امپراتوری با بازی فیشر را در اپیزود نهم این مجموعه سینمایی قرار بدهد.

آبرامز در بیانیه‌ای گفت: ما شدیداً کری فیشر را دوست داشتیم و پیدا کردن یک پایان واقعاً راضی‌کننده برای ماجراهای اسکای‌واکر، بدون او به ذهنمان نمی‌رسید. هیچ‌وقت قرار نبود از یک بازیگر دیگر یا از شخصیتی کامپیوتری استفاده کنیم. با حمایت و لطف دختر او بیلی (لرد)، راهی برای زنده نگه داشتن میراث کری و شخصیت لیا با بازی او در اپیزود نهم پیدا کردیم و از تصاویر دیده‌نشده او که برای اپیزود هفتم فیلمبرداری شد، استفاده خواهیم کرد.

فیشر دسامبر 2016 پس از کامل کردن کار خود در فیلم "جنگ‌های ستاره‌ای: آخرین جدای" در 60 سالگی درگذشت. لوکاس‌فیلم در ژانویه 2017 بیانیه‌ای صادر کرد و به هواداران اطمینان داد که قرار نیست شخصیت لیا در اپیزودهای بعدی به صورت دیجیتال از نو خلق شود. در آوریل 2017، کاتلین کندی رئیس لوکاس فیلم گفت فیشر در اپیزود نهم حضور نخواهد داشت. آبرامز در سپتامبر 2017 به عنوان کارگردان این فیلم، جایگزین کالین تره‌ورو شد و با همکاری کریس تریو یک فیلمنامه جدید نوشت.

لوکاس‌فیلم روز جمعه همچنین اسامی بازیگرانی را که نقش‌های خود را در فیلم جدید تکرار می‌کنند اعلام کرد که شامل دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، لوپیتا نیونگو، دونال گلیسن، کلی ماری‌تران، یوناس سوتامو و بیلی لرد دختر فیشر است. نائومی اکی، ریچارد ای. گرانت بازیگر "لوگان" و کری راسل بازیگران جدید فیلم هستند.

بازیگران سه‌گانه اول "جنگ‌های ستاره‌ای" شامل مارک همیل (لوک اسکای‌واکر) و آنتونی دانیلز (C-3PO) به آن‌ها می‌پیوندند، همین‌طور بیلی دی ویلیامز که برای اولین بار بعد از "بازگشت جدای" در 1983 در فیلمی زنده نقش لندو کالریزیان را ایفاء می‌کند.

فیلمبرداری "جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود 9" از اول اوت در پاین‌وود استودیوز در لندن شروع می‌شود. این فیلم 20 دسامبر 2019 روی پرده سینماها می‌رود.

سری فیلم‌های "جنگ‌های ستاره‌ای" از سال 1977 با فیلمی به همین نام به کارگردانی جرج لوکاس با حضور بازیگرانی مانند فیشر، همیل، هریسن فورد و الک گینس آغاز شد. "جنگ‌های ستاره‌ای" دو دنباله "امپراتوری ضربه می‌زند" (اروین کرشنر، 1980) و "بازگشت جدای" (ریچارد مارکواند، 1983) به همراه داشت.

لوکاس بیش از دو دهه پس از نمایش اولین فیلم "جنگ‌های ستاره‌ای"، تولید دومین سه‌گانه خود را آغاز کرد که داستان آن پیش از حوادث سه‌گانه اول روی می‌دهد. "جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود اول ـ تهدید شبح" اولین فیلم سه‌گانه جدید بود. این فیلم سال 1999 پخش شد. "حمله کلون‌ها" و "انتقام سیت" سال‌های 2002 و 2005 روی پرده رفتند. شش فیلم اول "جنگ‌های ستاره‌ای" در مجموع بیش از چهار میلیارد دلار در دنیا فروختند.

سومین سه‌گانه این مجموعه سینمایی با "جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بیدار می‌شود" (2015) به کارگردانی جی.جی. آبرامز آغاز شد. فیلم دوم این سه‌گانه با عنوان " جنگ‌های ستاره‌ای: آخرین جدای" به کارگردانی رایان جانسن در 2017 روی پرده رفت. داستان این فیلم‌ها سه دهه بعد از ماجراهای "بازگشت جدای" روی می‌دهد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان