تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
پس از قهرمانی والیبال جوانان ایران؛

تبریک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای قهرمانی والیبال جوانان در بازی‌های آسیایی

وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک طی پیام‌هایی قهرمانی تیم ملی والبیال جوانان در بازهای آسیایی را تبریک گفتند.
تبریک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای قهرمانی والیبال جوانان در بازی‌های آسیایی
رویداد۲۴ پس از قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان در بازی‌های آسیایی بحرین، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک این دستاورد را تبریک گفتند.

وزارت ورزش و جوانان قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران را در مسابقات آسیایی بحرین تبریک گفت.

در این پیام آمده است:
« موفقیت درخشان و مقتدرانه والیبالیست‌های جوان و آینده‌دار ایران در مسابقات آسیایی بحرین موجب افتخار و مسرت مردم و جامعه ورزش شد.

قهرمانی شما در آسیا و کسب سهمیه جهانی نوید روزهای بزرگ‌تری را در عرصه مسابقات بین المللی بدست جوانان توانای والیبال ایران می دهد.

به امید روزهای موفق و روشن تر برای شما عزیزان از تمامی مربیان ، مسیولان فدراسیون و بویژه خانواده های محترمتان صمیمانه تشکر می کنیم. »

همچنین کمیته ملی المپیک طی پیامی موفقت تیم ملی والیبال جوانان در رقابتهای قهرمانی آسیا و کسب جواز حضور در مسابقات جهانی را تبریک گفت.

در پیام کمیته ملی المپیک آمده است:

کسب عنوان قهرمانی بلندقامتان جوان والیبال کشورمان در رقابتهای قهرمانی آسیا بدون تردید می تواند نویدبخش تداوم موفقیت این رشته که در رده های بالاتر آن شاهد موفقیت های چشمگیری بوده ایم، باشد.

قطعا پشت سر گذاشتن تیم های قدرتمند آسیا در رقابت هایی که برترین های قاره کهن در آن حضور دارند کار ساده ای نیست و نوجوانان ما به حق ثابت کردند که توان ایستادن بر سکوهای بالاتر جهانی را نیز دارند.

کمیته ملی المپیک ضمن تبریک این موفقیت به جامعه ورزش کشور و بخصوص خانواده والیبال، مسئولان فدراسیون ،کادر فنی و قهرمانان آن، امیدوار است کسب عنوان قهرمانی رقابت های آسیایی بحرین سر آغازی برای درخشش و موفقیت بیشتر این رشته در دیگر رقابتهای برون مرزی باشد.


منبع: بانک ورزش


خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان