تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
نائب رئیس اسبق فدراسیون فوتبال:

رفتار هواداران استقلال باید در شأن این تیم پرافتخار باشد/ اگر منصور زنده بود همه را به آرامش دعوت می‌کرد

فریده شجاعی گفت: اگر زنده یاد منصور پورحیدری در قید حیات بود، حتما استقلالی ها را به صبر و آرامش دعوت می کرد.
رفتار هواداران استقلال باید در شأن این تیم پرافتخار باشد/ اگر منصور زنده بود همه را به آرامش دعوت می‌کرد
رویداد۲۴ شجاعی اظهار داشت: در هفته های گذشته شاهد نگرانی های طرفداران باشگاه فوتبال بودیم که به اعتقاد من بخشی قابل توجهی از این خواسته ها به حق است.

او توضیح داد که بخشی از اعتراضات خانواده بزرگ آبی پوشان پایتخت، نابسامانی در هیات مدیره این باشگاه است که بی تردید مسوولان ورزش کشور این موضوع را دریافته اند.

همسر زنده یاد منصور پورحیدری گفت: باشگاه استقلال، طرفداران و خود بازیکنان این تیم سنبل اخلاق در میان سایر تیم ها بوده اند و این ویژگی یکی از افتخارات این باشگاه پرطرفدار و مردمی به شمار می رود.

او در ادامه با توضیح این موضوع که باشگاه استقلال در شرایط حساسی قرار دارد و باید رویدادهای مهمی را پشت سر بگذارد، اظهار داشت: براین باور هستم که با حمایت از تیم استقلال و صبر و درایت می توانیم به رفع مشکلات این باشگاه کمک کنیم.

فریده شجاعی این موضوع را مورد توجه قرار داد که خیلی ها از منصور پورحیدری به عنوان پدر استقلال یاد می کنند و مطمئن هستم که اگر او در قید حیات بود حتما استقلالی را به رعایت اخلاق، صبر و درایت دعوت می کرد.

او افزود: فضاسازی، دشنام و بدگویی شایسته باشگاه استقلال و طرفدارانش نیست و من فکر می کنم علاقمندان به استقلال می بایست رفتارشان در شأن این تیم پر افتخار باشد.

نایب رییس کنونی بانوان فدراسیون بسکتبال اظهار امیدواری کرد با حمایت همه از این تیم مردمی، زمینه موفقیت باشگاه استقلال فراهم شود.

منبع: برنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان