تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
میرلوحی:

اصلاح‌طلبان و اصولگرایان باید با فساد مبارزه کنند/ انتقاد از مدیریت سابق به معنای انتقاد از رقیب نیست

عضو شورای شهر تهران امروز در جریان هفتاد و نهمین جلسه شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور به ضرورت مبارزه با فساد در شهرداری تهران تاکید کرد.
رویداد۲۴ محمود میرلوحی با بیان اینکه وجود ساختمان شیشه‌ای ضرورت است، افزود: نبود ساختمان شیشه‌ای انسجام و امنیت ملی را به چالش کشیده و افرادی که به رژیم قبل وابستگی داشتند برای نظام طاقت‌فرسایی کرده و کسانی که کنار صدام با مشت آهنین ما مواجه شدند در حال بدبین کردن مردم هستند و باید اعتماد عمومی را افزایش دهیم.
 
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه هر روز یک خبر جدید روح جامعه را آزار می‌دهد ضمن تقدیر از اراده شهردار و شورا برای ارتقای سلامت و مبارزه با فساد تصریح کرد: باید با بسیج مردم و اقدام مشترک با جناح‌های دیگر با فساد مبارزه کنیم.
 
میرلوحی با تاکید بر اینکه انتقادها از مدیریت قبلی به معنای انتقاد از جناح رقیب نیست افزود: اصلاح‌طلبان و اصولگرایان باید با فساد مبارزه کنند اما اخبار منتشر شده در زمینه فساد نشان می‌دهد که فساد قبح‌زدایی شده است.
 
عضو شورای شهر با بیان اینکه در خصوص مبارزه با فساد جامعه مدنی و رسانه‌های شجاعانه باید به صحنه بیایند افزود: باید این مساله آنقدر باز شود تا تعارض منافع روشن شده و همه پنهان کاری ها علنی شود و در معرض دید همگان قرار گیرد.
 
رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر با تاکید بر اینکه انتخاب سیاست‌های مناسب برای کاهش رانت ضروری است افزود: درخصوص پست‌ها باید نظام انتصابات روشن باشد و توانمندی، کارآمدی و سابقه اصلاح‌طلبی افراد واضح بوده و در معرض دید عموم قرار گیرد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان