تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۷
اژه‌ای:

پرونده شهرام جزایری به تهران ارسال می‌شود/ زمان محاکمه متهمان اقتصادی مشخص نیست

نمی‌توان زمان دقیقی تعیین کرد چون باید تشریفات قضایی طی و کیفرخواست نیز صادر شود اما به طور قطع این پرونده با سرعت هرچه بیشتر پیگیری خواهد شد.

اژه‌ای: پرونده شهرام جزایری به تهران ارسال می‌شود/ زمان محاکمه متهمان اقتصادی مشخص نیست

رویداد۲۴  معاون اول و سخنگوی قوه قضاییه گفت: پرونده شهرام جزایری به تهران ارجاع خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در حاشیه جلسه مسئولان عالی قضایی در این باره اظهار کرد: باتوجه به نحوه خروج از کشور شهرام جزایری و پیشنهاد رشوه‌ای که داده است قطعا به پرونده او رسیدگی خواهد شد و به علت سوابقی که از قبل داشته رسیدگی به این پرونده او نیز در تهران انجام خواهد شد و بر همین اساس هم خود نامبرده و هم پرونده‌اش به تهران منتقل می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به تعداد دستگیرشدگان اخلالگران اقتصادی کشور افزوده شده است، گفت: تا دیشب ۲۹ نفر را اعلام کردیم و هنوز اطلاع کسب نکردم که آنها که قرار بود دیشب و امروز هم دستگیر شوند، دستگیر شدند یا نه.

محسنی اژه‌ای عنوان اتهامی دستگیرشدگان را معاونت و مباشرت در اخلال اقتصادی عنوان کرد و افزود: در میان دستگیرشدگان افرادی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان توسعه تجارت هستند.

وی درباره زمان برگزاری دادگاه این افراد گفت: نمی‌توان زمان دقیقی تعیین کرد چون باید تشریفات قضایی طی و کیفرخواست نیز صادر شود اما به طور قطع این پرونده با سرعت هرچه بیشتر پیگیری خواهد شد.

محسنی اژه‌ای افزود: مردم تصور نکنند که اگر فردی دستگیر شد فردا می‌توان او را محاکمه کرد زیرا باید مراحل قضایی طی شود.

سخنگوی قوه قضاییه درباره جلسه امروز مسئولان قضایینیز گفت: امروز با حضور رئیس قوه قضاییه درخصوص نحوه اطلاع رسانی در قوه قضاییه بحث و تبادل نظر شد که فکر می‌کنیم با تصویب تصمیمات صورت گرفته تحول خوبی در نحوه اطلاع رسانی قوه قضاییه ایجاد شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان