تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز خبر داد

تشکیل پرونده تخلف بهداشتی برای ۵ رستوران معروف در کرج

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه برای ۵ رستوران معروف به سبب تخلف بهداشتی پرونده تشکیل شد، گفت: در انبار غذایی این رستوران‌ها مواد غذایی غیر بهداشتی پیدا شده است.
رویداد24- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه برای ۵ رستوران معروف به سبب تخلف بهداشتی پرونده تشکیل شد، گفت: در انبار غذایی این رستوران‌ها مواد غذایی غیر بهداشتی پیدا شده است.

علی‌اکبر مختاری با اشاره به اینکه در روز گذشته شعبه سیار تعزیرات حکومتی استان البرز گشت مشترکی با نیروی انتظامی، مرکز بهداشت و مجموعه صنعت، معدن و تجارت داشته است، اظهار داشت: در این گشت چند رستوران معروف شهر کرج مورد بازرسی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه برای 5 رستوران به سبب تخلف بهداشتی پرونده تشکیل شد، افزود: در انبار غذایی این رستوران‌ها مواد غذایی غیر بهداشتی پیدا شده است.

وی با اشاره به اینکه این رستوران‌ها دارای سس، سوسیس، گوشت و همبرگر تاریخ مصرف گذشته بوده‌اند، گفت: سایر فرایند این رستوران‌ها مشکلی نداشته و فقط به سبب داشتن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته پرونده تشکیل شده است.

مختاری با بیان اینکه این رستوران‌ها به تعزیرات حکومتی استان البرز احضار می‌شوند، افزود: در نهایت برای این رستوران‌ها حکم نهایی صادر می‌شود.
منبع: تسنیم
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان