تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
پیام مبهم کی‌روش در اینستاگرامش؛

کی‌روش از تیم ملی خداحافظی کرد؟

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامش هواداران فوتبال در ایران را با تعلیق مواجه کرد.
کی‌روش از تیم ملی خداحافظی کرد؟
رویداد۲۴ کی روش در متنی که در پیج اینستاگرامش قرارداده صحبت‌هایی درباره حضور هفت و نیم ساله در فوتبال ایران و مقایسه آن با حضور ده ساله در تیم ملی پرتغال کرده و از دو خانواده فوتبال ایران و پرتغال تشکر کرده است. در عین حال جمله آخر او «تا بعد» کمی کنایه‌آمیز به نظر می‌رسد.

مشخص نیست که آیا کارلوس کی‌روش با انتشار این پیام با فوتبال ملی ایران خداحافظی کرده یا قصد دارد دوباره جنب و جوشی در فدراسیون فوتبال راه بیاندازد تا درخواست قرارداد و برنامه تدارکاتی اش مورد تصویب گرفته و سپس در نوبت پرداخت قرار بگیرد.

کی‌روش که به راز استفاده از کلمات آشناست در ایام بعد از جام جهانی ۲۰۱۴ نیز از سبک مشابه استفاده کرده بود. او بدون آنکه از کلمه خداحافظی استفاده کند، طوری رفتار می‌کرد که طرفداران فوتبال در ایران احساس کنند که او قصد جدایی دارد با این حال این جدایی هرگز اتفاق نیفتد و او همانطور که در این پیام نوشته هفت و نیم سال است در فوتبال ملی ایران حضور دارد.

ممکن است کی‌روش دوباره با همین استراتژی این مطلب را نوشته باشد مطلبی که از کامنت‌های هواداران فوتبال ایران در پایان مشخص است کی‌روش به هدفش رسیده، البته این بار ممکن است سرمربی تیم ملی ایران قصد دیگری در ذهن داشته باشد.

 
مرد پرتغالی فوتبال ایران در پیام خود آورده است:

"هفت سال و نیم از ابتدای حضورم در ایران گذشت. چه سفر و چه تجربه فوق العاده ای. دومین قرارداد بلند مدت من پس از حضور 10 ساله در تیم ملی پرتغال. این قراردادها به یادم می آورد که این تجربه ها بیش از فوتبال هستند. این ها درباره زندگی هستند. هیچ کلمه ای نمی تواند غرور من را و افتخار بودن در این دو خانواده فوق العاده و فراموش نشدنی را توصیف کند. تیم ملی پرتغال و تیم ملی ایران از همه شما ممنونم."

کی‌روش از تیم ملی خداحافظی کرد؟


طبق ادعای یک منبع نزدیک به فدراسیون فوتبال الجزایر، کارلوس کی‌روش ممکن است هدایت تیم ملی الجزایر را به‌عهده بگیرد. کی‌روش که قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران شب گذشته (سه‌شنبه) به پایان رسید، این شانس را دارد که سرمربی تیم ملی الجزایر شود.

سایت «الخضره» مراکش نیز تیتر زد: کارلوس کی روش با دستمزد ماهیانه 100 هزار یورو سرمربی تیم ملی الجزایر شد. 

در همین حال سایت «chosun.com» کره جنوبی نیز گزارش داد: چونگ مونگ‌گیو، رئیس اتحادیه فوتبال کره جنوبی که همزمان رئیس کمپانی تولید خودرو هیوندای نیز است از بودجه شخصی خود چهار میلیارد وون (3 میلیون و 569 هزار دلار آمریکا) به این اتحادیه برای جذب یک سرمربی در سطح کلاس جهانی اهدا کرد.

بر اساس این گزارش اتحادیه فوتبال کره جنوبی با چند کاندیدا در تماس و در حال مذاکره است. کره‌ای‌ها در نظر دارند به سرمربی جدید خود بیش از 3 میلیارد وون (2 میلیون و 677 هزار دلار آمریکا) دستمزد پرداخت کنند، این درحالی است که اولی اشتیلیکه آلمانی پیش از این نیمی از این مبلغ را دریافت می‌کرد.

طبق گزارش این سایت کارلوس کی‌روش پرتغالی، خوان کارلوس اوسوریو کلمبیایی و وحید حلیل‌هودزیچ بوسنیایی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی کره جنوبی هستند. روز گذشته هم رسانه‌های اسپانیایی گزارش داده‌اند اتحادیه فوتبال کره جنوبی نسبت به استخدام آلبرت سلادس علاقمند است.

قرارداد شین تائه یونگ که تیم‌ملی کره جنوبی را به جام جهانی 2018 رساند، شب گذشته (سه‌شنبه) به پایان رسید.



منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان