تاریخ انتشار: ۱۷:۲۴ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

تجمع بازنشستگان دانشگاه فرهنگیان در تهران

صبح امروز جمعی از بازنشستگان دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور در تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند.
تجمع بازنشستگان دانشگاه فرهنگیان در تهران
رویداد۲۴ صبح امروز (چهاردهم مرداد) جمعی از بازنشستگان دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور به تهران آمدند و در اعتراض به عدم پرداخت پاداش پایان خدمت، در محل دفتر مرکزی دانشگاه فرهنگیان تجمع کردند.

حاضران در تجمع که همگی در سال ۹۶ بازنشست شده‌اند، خواستار پرداخت پاداش پایان خدمت خود هستند و می‌گویند همین چند ماه تاخیر، ارزش سرمایه‌های نقدی ما را به زیر نصف کاهش داده‌است.

یکی از این بازنشستگان در تشریح مطالبات خود و همکارانش گفت: معلمانی که در سال ۹۶ بازنشسته شده‌اند نیز شرایط مشابهی دارند و هنوز پاداش پایان خدمت خود را نگرفته‌اند؛ اما فرقش این است که برای پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان ۳۴۰۰ میلیارد تومان منابع مالی پیش‌بینی شده و قرار است در سه قسط به آنها پرداخت شود که تاکنون نیز ۱۲۰۰ میلیارد تومان از این پرداخت‌ها انجام شده‌است.

وی افزود: برای ما بازنشستگانِ سال ۹۶ دانشگاه فرهنگیان که در سراسر کشور فقط ۱۷۶ نفر هستیم و در مجموع فقط ۳۰ میلیارد تومان بودجه لازم است؛ تاکنون هیچ تدبیری نیندیشیده‌اند و حتی تامین اعتبار هم نشده‌است.

این بازنشسته دانشگاه فرهنگیان با تاکید بر نقش نادیده‌گرفتنیِ پاداش پایان خدمت در زندگی یک بازنشسته گفت: امروز هرجا که مراجعه کردیم پاسخی نگرفتیم؛ مشخص نیست چه زمانی می‌خواهند معوقات ما را بپردازند؛ روز به روز از ارزش پول کاسته می‌شود و همین نگرانی‌های مار ا بیشتر کرده‌است.

او ادامه داد: بازهم به پیگیری‌ها و رایزنی‌ها هم از طریق دانشگاه فرهنگیان و هم از طریق سازمان مدیریت ادامه خواهیم داد
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Canada
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
0
0
تورو خدا یکی جلوی این فرهنگیا رو بگیره.تا کی باید اینهمه بها بهشون داد؟ مگه چیکارمیکنن؟؟؟ یه مشت حق التدریس با امتیاز دانشگاه فرهنگیا میشن مدیر مدرسه با یه مافیای خاص خودشون!!این بخدا کمال بی رحمیه؟؟هی تجمع تجمع.....تورو بخداجمع کنید این لانه آشوب گری رو
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان