تاریخ انتشار: ۱۷:۲۷ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۷

زورگیری با اسلحه اسباب‌بازی در شرق تهران

رئیس کلانتری 132 نبرد از دستگیری دو سارقی که با اسلحه اسباب‌بازی، اقدام به زورگیری از شهروندان کرده بودند، خبر داد.
رویداد۲۴سرهنگ جهانشاه تیموری  دراین‌باره گفت: ماموران کلانتری 132 نبرد در حال گشت‌زنی در حوزه استحفاظی خود بودند که پلاک یک خودروی سواری که به طرز ماهرانه‌ای مخدوش شده و تغییر یافته بود توجه آنها را به خود جلب کرد و مأموران برای بررسی موضوع به سمت آنها تغییر مسیر دادند.

وی با اشاره به دستور توقف ماموران به راننده خودروی مذکور، گفت: سرنشینان این خودروی سواری علیرغم شنیدن دستور پلیس مبنی بر توقف و ارایه مدارک شناسایی و مالکیت خودرو، سعی کردند با سرعت از محل دور شده و از دست پلیس فرار کنند که این اقدام به تعقیب آنها منجر شد.

رئیس کلانتری 132 نبرد ادامه داد: در نهایت پس از چند دقیقه تعقیب و گریز، خودروی متهمان متوقف و هر دو سرنشین آن دستگیر شدند که پس از بررسی داخل خودرو یک اسلحه قلابی و چهار تلفن همراه خاموش با مارک‌های مختلف کشف شد.

وی با بیان اینکه با کشف این موارد و توضیحات ضد و نقیض متهمان، هر دونفر به کلانتری منتقل شدند، گفت:‌این افراد تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر زورگیری از شهروندان و تهدید با سلاح قلابی اعتراف و اقرار کردند که گوشی‌های تلفن همراه داخل خودرو، همگی مسروقه هستند.

به گفته تیموری، تحقیقات برای شناسایی مالکان گوشی های مسروقه آغاز و هر چهار نفر پس از شناسایی به کلانتری آمده و سارق گوشی های تلفن همراه خود را شناسایی و معرفی کردند.
وی اضافه کرد: هر دو متهم پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان