تاریخ انتشار: ۰۰:۵۰ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۷

رسمی: تیبو کورتوا به رئال مادرید پیوست

تیبو کورتوا، دروازه بان ملی پوش بلژیکی چلسی، با قراردادی 6 ساله به رئال مادرید پیوست.
رسمی: تیبو کورتوا به رئال مادرید پیوست

رویداد۲۴ در چند فصل گذشته رئالی ها تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن یک دروازه بان درجه یک انجام دادند و نام هایی مانند داوید دخیا، آلیسون بکر و کِپا به عنوان گزینه های این باشگاه مطرح بودند و در نهایت این باشگاه توانست تیبو کورتوا را از چلسی بخرد.

کورتوا که چند فصل برای اتلتیکو مادرید بازی کرده بود، در سال 2014 به چلسی پیوست و توانست دو بار قهرمان لیگ برتر شود اما به دلیل اینکه فرزندانش در مادرید زندگی می کنند، تصمیم به بازگشت به اسپانیا گرفت و همین مسئله باعث شد تا شانس رئالی ها برای نهایی کردن این انتقال افزایش پیدا کند.

او که فصل گذشته توانست دستکش طلایی بهترین دروازه بان لیگ برتر را از آن خود کند، در رقابت های جام جهانی هم نمایش های درخشانی داشت و به عنوان بهترین دروازه این رقابت ها انتخاب شد.

رقم این انتقال 40 میلیون یورو گزارش شده و قرار است فردا ساعت 13 به وقت محلی(15.30 به وقت ایران) در سانتیاگو برنابئو به هواداران رئال معرفی شود.

 

با حضور کورتوا در مادرید، آینده کیلور ناواس، دروازه بان اول این تیم در سه فصل اخیر، در هاله ای از ابهام قرار خواهد گرفت. ناواس در هر سه قهرمانی اخیر رئال در چمپیونزلیگ، دروازه بان اصلی این تیم بود و بعید است که به نیمکت نشینی در سانتیاگو برنابئو رضایت بدهد.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان