تاریخ انتشار: ۱۹:۱۸ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۷

افزایش ۵ برابری درگیری‌های مرزی نسبت به سال گذشته / کاهش تلفات و شهادت نیروهای مرزبانی

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به افزایش پنج برابری درگیرهای مرزی نسبت به سال گذشته، گفت: با به کارگیری آخرین تاکتیک‌های عملیاتی و رزمی، شاهد کاهش تلفات و شهادت نیروهای مرزبانی در مرزها هستیم.
افزایش ۵ برابری درگیری‌های مرزی نسبت به سال گذشته / کاهش تلفات و شهادت نیروهای مرزبانی

رویداد۲۴ سردار قاسم رضایی در حاشیه  بازدید از یگان‌های مرزی آذربایجان‌غربی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد از مرزهای کشور آن هم با شرایط خاص اقلیمی و جغرافیایی، توسط مرزبانان غیور و سلحشور مرزبانی ناجا با قدرت و قوت مدیریت می‌شود.

وی با اشاره به وجود ۸۷۵۵ کیلومتر مرز کشورمان با ۱۵ کشور همسایه، افزود: با تعاملات خوبی که بین مرزبانی و سایر ارگان‌های نیروهای مسلح در مرزها برقرار است، مرزهای کشور از امنیت بسیار خوبی برخوردار بوده که وجود این امنیت پایدار؛ لطف خداوند و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده است.

فرمانده مرزبانی کشور گفت: با تلاش‌های شبانه روزی ‌مرزبانان در اجرای تاکتیک‌های عملیاتی و رزمی برای مقابله با اشرار، گروهک‌های تروریستی و معاندین، کاهش تلفات و شهادت نیروهای مرزبانی در درگیرهای مرزی در مرزهای شرقی و غربی را داشتیم.

رضایی خاطرنشان کرد: قاچاق و ترددهای مرزی باعث درگیری در مرزها شده و درگیرهای امسال در بخش شرارت‌های مرزی نسبت به سال قبل پنج برابر افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: در بازدیدی که از پایانه مرزی، گمرک بازرگان و پست کنترل‌های مرزی مرزبانی در بازرگان داشتم، بحمدلله با همت همکاران و همرزمانم برای جلوگیری از قاچاق و ترددهای غیرمجاز مرزی، اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته که جای قدردانی دارد.

فرمانده مرزبانی کشور در پایان افزود: مرزبانان ما به سبب مدیریت هوشمندانه و افزایش آموزش‌های مهارتی و اقدامات فنی، امروز یکی از مقتدرترین مرزبانان در منطقه هستند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مرزبانی ، ناجا ، مرز ، تلفات
نظرات شما
پیشخوان