تاریخ انتشار: ۲۳:۴۹ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۷

محمودزاده: طبق قانون نفت ۳ بر صفر بازنده می شود

مسئول مسابقات لیگ یک اعلام کرد: طبق قانون نتیجه بازی نفت تهران و سیاه‌جامگان ۳ بر صفر به سود تیم مشهدی اعلام خواهد شد.
محمودزاده: طبق قانون نفت ۳ بر صفر بازنده می شود
رویداد۲۴  فریبرز محمودزاده در مورد حاضر نشدن تیم نفت تهران در بازی با سیاه‌جامگان در هفته اول لیگ دسته یک گفت: امروز داوران مسئولان هیأت فوتبال و برگزاری مسابقه در ورزشگاه دستگردی حضور پیدا کردند. تیم مهیمان یعنی سیاه‌جامگان هم در ورزشگاه حاضر شد اما تیم نفت تهران که میزبان مسابقه بود در این بازی شرکت نکرد.

وی افزود: باشگاه نفت تهران هیچ پرونده‌ای برای تیم خود در لیگ دسته اول تشکیل نداده و به هیچکدام از مکاتبات سازمان لیگ هم در این زمینه پاسخی نداده است. امروز هم ناظر و داور مسابقه اتفاقات ورزشگاه دستگردی را صورتجلسه کرده است و با توجه به عدم حضور قطعی تیم نفت تهران در مسابقه طبق قانون این تیم ۳ بر صفر بازنده اعلام می‌شود و پرونده برای تصمیم‌گیری‌های بعدی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال خواهد شد. پرونده این بازی با پرونده بازی ماشین‌سازی و بادران تهران متفاوت است. در مسابقه امروز نفت تهران در میدان حاضر نشده است.

مسئول مسابقات لیگ یک در مورد اینکه وضعیت نفت تهران در آینده چگونه خواهد شد، گفت: طبق قانون نفت تهران اگر در هفته دوم لیگ هم در مسابقه حاضر نشود ۳ بر صفر بازنده خواهد شد و براساس آیین‌نامه این تیم به دو رده پایین‌تر سقوط پیدا خواهد کرد و به دسته سوم فرستاده می‌شود.

محمودزاده در مورد اینکه آیا تیمی به لیگ دسته اول اضافه خواهد شد یا نه، گفت: با توجه به قانونمند بودن جناب آقای بهاورند رئیس سازمان لیگ و اعضای هیأت رئیسه این سازمان در وسط مسابقات هیچ تیمی به لیگ یک اضافه نخواهد شد و مسابقات لیگ یک با همان تیم‌ها ادامه پیدا می‌کند. زیرا نفت تهران تا هفته دوم مسابقات هم فرصت تشکیل پرونده و حضور در لیگ یک را دارد.

مسئول مسابقات در مورد اینکه تیم خونه به خونه هم اعلام کرده در مسابقات لیگ یک شرکت نخواهد کرد، گفت: امروز هم سازمان لیگ اعلام کرد که مسابقه ملوان و خونه به خونه روز سه‌شنبه برگزار می‌شود ما نمی‌توانستیم با درخواست تعویق دوباره این بازی موافقت کنیم زیرا یکبار سازمان لیگ با همکاری خوب باشگاه ملوان این بازی را به تعویق انداخته بود و تعویق دوباره مسابقه ظلم به دیگر تیم‌ها محسوب می‌شود. فردا تمامی عوامل برگزاری مسابقه و همچنین تیم ملوان در ورزشگاه شهدای ساری حاضر می‌شوند و اگر تا آن زمان تیم خونه به خونه در ورزشگاه حاضر شد و پرونده خود را تکمیل کرد بازی برگزار می‌شود و در غیر این صورت وضعیت تیم نفت تهران برای بازی فردا هم تکرار خواهد شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان