تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۷

«یونس دلفی» به آیندهوون هلند می پیوندد

«یونس دلفی» بازیکن باشگاه استقلال خوزستان و تیم فوتبال امید ایران پس از دیدار فردا (چهارشنبه) برابر عربستان در بازی های آسیایی به تیم فوتبال آیندهوون هلند خواهد پیوست.
«یونس دلفی» به آیندهوون هلند می پیوندد

رویداد۲۴ حمید استیلی سرپرست تیم فوتبال امید ایران که در جاکارتا به سر می برد، با تایید این خبر افزود: امروز نامه ای از محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه استقلال خوزستان درباره موافقت با جدایی این بازیکن از تیم استقلال خوزستان و پیوستن وی به آیندهوون به دست ما رسید.
وی افزود: پس از جمعبندی های لازم به این نتیجه رسیدیم که نباید مانع پیشرفت دلفی شویم و این بازیکن پس از بازی برابر عربستان در بازی های آسیایی برای پیوستن به تیم آیندهوون راهی هلند خواهد شد.
سرپرست تیم فوتبال امید ایران اعلام کرد که روادید این بازیکن برای سفر به هلند تنها برای 10روز اعتبار دارد و در صورتی که دلفی بخواهد تا پایان دیدارهای تیم امید در کنار تیم باشد، مهلت استفاده از روادیدش از بین خواهد رفت.
شاگردان «زلاتکو کرانچار» که با عربستان، کره شمالی و میانمار هم گروه هستند از ساعت 13 و 30 دقیقه فردا (چهارشنبه) در نخستین دیدار خود به مصاف عربستان می روند.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: نقل و انتقالات
نظرات شما
پیشخوان