تاریخ انتشار: ۱۸:۳۶ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

جهت گیری درستی در حوزه فناوری های پیشرفته اتخاذ شده است

«محمدرضا عارف» رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، طی سخنانی در مراسم نکوداشت دکتر «پرویز طوسی» با اشاره به اینکه جهت گیری درستی در حوزه فناوری های پیشرفته در کشور انتخاب شده است، گفت: باید فاصله ما در فناوری های پیشرفته با دنیا کم شود و جز مدعیان باشیم.
جهت گیری درستی در حوزه فناوری های پیشرفته اتخاذ شده است

رویداد۲۴ رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت و تجلیل از استاد «پرویز طوسی» در بیمارستان شهدای تجریش افزود: در برنامه توسعه و سند چشم انداز 1404، توجه جدی به فناوری های پیشرفته شده که یکی از آنها سلول های بنیادی است.
وی اظهار داشت: جهت گیری کلی برنامه ها و همچنین دولت و مجلس توجه به علم و توسعه فناوری و رفع مشکلات در این زمینه ها است و در تلاش هستیم اقدامات ارزشمندی در بودجه سال 98 در حوزه بهداشت از جمله حمایت از بیماران، به عمل آوریم.
به گفته عارف، هرچند دولت دغدغه تامین اعتبارات را دارد، اما نیازهای کشور در بخش بهداشت و درمان با امکاناتی که الان در اختیار دارند، فاصله دارد و باید تلاش شود این فاصله کم شود.
وی با اشاره به اینکه نباید اولویت بهداشت را فراموش کنیم، گفت: بیماران در اقصی نقاط کشور نیاز به حمایت جدی دولت دارند. همه ما باید تلاش کنیم تا پاسخگوی همه بیماران کشور باشیم.

** در بودجه 98 نگاه جدی به بیماران پروانه ای می شود
«فاطمه سعیدی» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به توجه جدی تر به بیماران خاص، اظهار امیدواری کرد که در بودجه سال 98 توجه جدی تری به بیماران پروانه ای می شود.
سعیدی در جمع خبرنگاران افزود: اعتبارات خوبی در بودجه 98 برای بخش بهداشت و درمان در نظر گرفته خواهد شد و مجلس شورای اسلامی حساسیت خاصی به موضوعات بهداشتی و درمانی دارد.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فناوری ، علم ، بهداشت ، مجلس
نظرات شما
پیشخوان