تاریخ انتشار: ۰۶:۱۴ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

حزب رفاه آماده 1400/ صدر به لاریجانی پیوست +جدول

حزب رفاه سال 81 مجوز فعالیت گرفته و ظاهرا حالا با طرحی جدید و حضور نمایندگان مجلس هشتم و نهم، دور جدید فعالیت خود را آغاز می کند.

 

حزب رفاه لاریجانی، با شهاب الدین صدر+جدول

رویداد۲۴ از روزهای گذشته گفته شده بود حزب رهروان، نزدیک به علی لاریجانی تاسیس خواهد شد. با این حال در اولین کنگره مشخص شد این حزب ارتباط مستقیمی با فراکسیون رهروان در مجلس ندارد و از طرفی تنها حزب نزدیک به لاریجانی نیست و اگر رئیس مچلس قصد فعالیت جدی داشته باشد باید منتظر ظهور احزابی دیگر باشیم.

حزب رفاه سال 81 مجوز فعالیت گرفته و ظاهرا حالا با طرحی جدید و حضور نمایندگان مجلس هشتم و نهم، دور جدید فعالیت خود را آغاز می کند.

غیبت جلالی

 

 نکته جالب در حزب رفاه، غیبت کاظم جلالی است. جلالی و نعمتی دو نماینده اعتدالگرا حاضر در لیست امید بودند و همیشه پیش‌بینی می‌شد حزب لاریجانی با محوریت این دو فرد تاسیس می‌شود. جلالی گفته بود روحش از حزب جدید خبر ندارد با این حال در کنگره این حزب گفته شد که نزدیکان جلالی در این حزب حضور دارند.

جبهه صدر!

نکته جالب توجه دیگر در اعضای شورای مرکزی، حضور شهاب‌الدین صدر در شورای مرکزی است. صدر از چهره‌های مشهور اصولگرا و نامزد انتخابات 1380 است که در زمان قدرت اصولگرایان، ریاست نظام پزشکی را بر عهده داشت و یک دوره هم در هیات رئیسه مجلس بود و یک بار هم که در لیست اصولگرایان قرار نگرفت، لیست انتخاباتی خود را منتشر کرد.

در زمان انتخابات جبهه پیشرفت و عدالت یکی از احزاب نزدیک به مشایی خوانده می‌شد. البته شهاب‌الدین صدر این انتساب را تکذیب کرد. او حتی حضوری کم‌رنگ در ستادهای 96 روحانی داشت. 

این حزب با اشاره به شعار لاریجانی در انتخابات 92، نام حزب رفاه را برای خود انتخاب کرده است. ستاد لاریجانی در آن سال توسط بزرگان موتلفه مدیریت می‌شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بهروز نعمتی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
1
0
چه ایرادی دارد اینها هم هشت سال دیگر نهایت استفاده ئ سوءاستفاده را ببرید. حتما در این سالها که در راس کار بودند مشکلات زیادی داشتند
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان