تاریخ انتشار: ۱۸:۴۳ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۷

استقلال خوزستان ۲-۲ صنعت نفت آبادان / بازی گرم جنوب برنده نداشت

دو تیم استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند که این بازی دو-دو شد


رویداد۲۴  دو تیم استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان ، در چهارچوب هفته چهارم لیگ برتر هجدهم به مصاف یکدیگر رفتند . دو تیم با تساوی در این دیدار در رتبه ۱۲ و ۱۳ جدول قرار گرفتند تا بیش از پیش خطر منطقه سقوط را حس کنند .این بازی بسیار هیجان انگیز بود.


تیم داوری: علی میرغفاری – رضا سخندان – محمد عطایی – پیمان فرخی مهر
ناظر: عبودسنگاشکن

ترکیب استقلال خوزستان
حسین پورحمیدی،احمد آل نعمه،مصطفی کیانی،وحید حمدی نژاد،مهردار پورابوالقاسم،محمد شریفی(۸۳- ایوب کلانتری)،وحید نامداری،میثم کریمی،میثم شاه مکوندزاده،وحید خشتان،رضا درویشی ( ۷۱ - ناصر قلاوند(۸۹- ایمان مبعلی))

عکس تیمی استقلال خوزستان

ترکیب صنعت نفت آبادان
شهاب گردان، حسین بغلانی، وفا هخامنش، حسین ساکی، سیروان قربانی، اکبر ایمانی، مصطفی احمدی، کرار جاسم، کارلوس سوارز( ۸۱ - جعفر سلمانی)، بهنام برزای( ۴۶-میلاد جهانی) و حامد پاکدل(۴۶- طالب ریکانی)
سرمربی پائولو سرجیو

عکس تیمی صنعت نفت آبادان

 دقایق حساس
نیمه اول

دقیقه ۲۵: گل برای استقلال خوزستان. روی پاس تودر زیبای میثم کریمی ، وحید نامداری موفق شد با یک ضربه چیب زیبا دروازه صنعت نفت آبادان را باز کند. 

 نیمه دوم

دقیقه ۶۲
: صنعت نفت بازی را به تساوی کشاند. روی همکاری زیبا و یک و دوی میلاد جهانی و کرار، در نهایت میلاد جهانی موفق به گل زنی شد.

دقیقه ۶۶: گل دوم برای استقلال خوزستان. روی یک ارسال بلند توپ روی سر آل نعمه فرود آمد و او توپ را برای خشتان کاشت تا او دروازه را باز کند . 

دقیقه ۷۴: گل دوم صنعت نفت آبادان. در یک رفت و برگشت درون محوطه جریمه استقلال خوزستان، در صحنه ای که مشکوک به خطای پنالتی روی مهاجم صنعت نفت بود، توپ به کرار رسید و با یک ضربه بغل پای فنی توپ را به گوشه دروازه در زاویه مخالف فرستاد 

 

اتفاق ویژه

در دقیقه ۵۱ بازی روی ارسال یک ضربه ایستگاهی برای صنعت نفت ، ضربه سر ایمانی به دست بازیکن استقلال خوزستان برخورد کرد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت و این تصمیم اعتراض شدید آبادانی ها را در پی داشت.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان