تاریخ انتشار: ۰۶:۳۷ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
شاگردان مورینیو بازی را واگذار کردند؛

شکست عجیب منچستریونایتد برابر برایتون

بازیکنان تیم منچستریونایتد درادامه برگزاری رقابت های هفته دوم لیگ برتر جزیره یکشنبه شب با ارائه یک بازی ضعیف مقابل برایتون شکست خوردند.

شکست عجیب منچستریونایتد برابر برایتون
رویداد۲۴ شاگردان«خوزه مورینیو» دراین دیدار که با نتیجه 3 بر 2 پایان یافت،شروع مناسبی در نیمه نخست نداشتند و ناباورانه طی سه دقیقه دو بار دردقایق 25 و 27 توسط «گلن مورای» و «شین دافی» دروازه آنان گشوده شد.

درادامه بازیکنان منچستریونایتد یکی از گل های خورده را جبران کردند این گل را «روملو لوکاکو» دردقیقه 34 درون دروازه تیم برایتون جای داد و اختلاف را به یک گل کاهش داد.

اما بازیکنان برایتون که دراین دیدار با ارائه نمایش زیبا برابر منچستر یونایتد به خودباوری بیشتری دست پیدا کرده بودند دردقیقه 43 و از روی نقطه پنالتی یک بار دیگر به گل رسیدند.

این گل را «پاسکال گراس» به ثمر رساند و اختلاف را باز هم به 2 گل افزایش داد.

درنیمه دوم مورینیو درترکیب تیمش تغییراتی ایجاد اما حرکت کند بازیکنان تیمش مانع از گلزنی مجدد این تیم شد.

بازیکنان تیم منچستر به روند حرکتی کند خود دراین نیمه ادامه دادند اما باز هم تلاش آنان به دلیل عملکرد مناسب مدافعان و دروازه بان تیم برایتون بی ثمربود و آنان به گل نرسیدند.

درحالیکه بازی دروقت های اضافه رو به پایان بود داور به سود تیم منچستر یونایتد اعلام ضربه پنالتی کرد و «پل پوگبا» دردقیقه 4+90 دروازه برایتون را گشود و برای تیمش گلزنی کرد.

«علیرضا جهانبخش» هافبک ملی پوش کشورمان که درتیم برایتون انگلیس عضویت دارد در دیدار برابر منچستریونایتد فرصت بازی پیدا نکرد و از روی نیمکت این دیدار را نظاره گر بود.


ترکیب برایتون:
رایان، مونتایا، دونک، دافی، بونگ، ناکارت، استفنز، پروپر، مارچ،گروس و مورای.


ترکیب منچستر یونایتد:
دخیا،لیندلوف، لوک شاو، اریک بایی، اشلی یانگ، فرد، آندرس،ماتا، پوگبا، مارسیال لوکاکو.

پیش از این دیدار تیم منچسترسیتی با نتیجه پرگل 6 بریک هادرسفیلد را مغلوب کرد و برنلی با نتیجه 3 بریک مغلوب تیم واتفورد شد.

تیم چلسی درحساس ترین دیدار هفته دوم با نتیجه 3 بر 2 آرسنال را شکست داد.

تیم های منچستر سیتی، چلسی و واتفورد اکنون در صدر جدول رده بندی لیگ برتر جزیره قرار دارند.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان