تاریخ انتشار: ۰۷:۲۳ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۷

مجموعه برترین داستان‌های کوتاه معاصر در یک کتاب

انتشارات پنگوئن به زودی مجموعه‌ای منتخب‌ از برترین داستان‌های کوتاه انگلیسی از آثار ۲۰ سال اخیر نویسندگان نامدار را منتشر می‌کند.
مجموعه برترین داستان‌های کوتاه معاصر در یک کتاب

رویداد۲۴ این کتاب که "مجموعه منتخب از داستان‌های‌ کوتاه انگلیسی معاصر" نام دارد، شامل گنجینه‌ای ارزشمند از داستان‌های کوتاه فوق‌العاده از نویسندگانی چون «کازوئو ایشی‌گورو» برنده نوبل ادبیات ۲۰۱۷، «زادی اسمیت»، «اروین ولش»، «نیل گیمن» و «هیلاری منتل» می‌شود که در ۲۰ سال اخیر منتشر شده‌اند.

«فیلیپ هنشر» ویراستاری و جمع‌آوری این مجموعه داستان کوتاه را بر عهده دارد. او در سال ۲۰۱۵ نیز این مسئولیت را برای کتاب دوجلدی "داستان‌های کوتاه انگلیسی پنگوئن" بر عهده داشت و حالا مجددا به آرشیو داستان‌های کوتاه بازگشته و با خواندن صدها داستان‌ کوتاه برترین آن‌ها را برای کتاب جدید این انتشارات انتخاب کرده است. 

«الی اسمیت»، «ال کندی»، «تسا هادلی»، «گراهام سوئیفت»، «جین گاردان»، «متئو امیس»، «چاینا میویل»، «پیتر هوبس»، «توماس موریس»، «دیوید رُز»، «هلن سیمپسون»، «ول شلف»، «جیمز کِلمن»،‌ «رُز ترمن»، «هلن اویمی»، «لئون راس»، «لوک وود»، «مارک هادن»، «سارا هال»، «الی ویلیامز»، «لوسی کالدول» و «هلن دانمور» از دیگر نویسندگانی هستند که داستان‌های کوتاه آن‌ها در کتاب جدید "مجموعه منتخب از داستان‌های‌ کوتاه انگلیسی معاصر" از سوی انتشارات پنگوئن در تاریخ چهارم اکتبر ۲۰۱۸ و با قیمت ۲۰ پوند منتشر خواهد شد. 

داستان‌های کوتاه مجددا مورد اقبال فراوانی نزد خوانندگان قرار گرفته و در ابتدای سال جاری میلادی فروش این داستان‌ها با رشد ۵۰ درصدی در مقایسه با سال گذشته همراه بوده است.

مجموعه داستان‌های کوتاه «Uncommon Type» نوشته «تام هنکس» بازیگر معروف سینما و «چند داستان» نوشته «ویلیام هینمان» از موفق‌ترین مجموعه‌ داستان‌های کوتاه در سال کنونی بوده‌اند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان