تاریخ انتشار: ۲۱:۱۲ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
صعود ایران به مرحله بعد جام ملت‌های آسیا؛

ایران باخت و صدرنشین شد

تیم فوتبال امید ایران با وجود شکست ۲ بر صفر برابر میانمار به عنوان صدرنشین گروه ششم به مرحله بعدی فوتبال جام ملت‌های آسیا صعود کرد.
ایران باخت و صدرنشین شد
رویداد۲۴ تیم فوتبال امید ایران در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله گروهی بازی های آسیایی جاکارتا در ورزشگاه پاتریوت به مصاف میانمار رفت و در نهایت با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.

شهاب عادلی، محمد مسلمی‌پور، مهدی رحیمی، محمد سلطانی‌مهر، یونس دلفی، مهدی قائدی، ابوالفضل رزاق‌پور، رجا جبیره، شاهین عباسیان، محمد خدابنده‌لو و عارف آغاسی بازیکنان ایران در این مسابقه بودند.

گل های میانمار را در این مسابقه «لینگ آئونگ» دقیقه 56 و «هیت ویا» دقیقه 69 وارد دروازه شاگردان زلاتکو کرانچار کردند.

در دیگر دیدار حساس این گروه کره شمالی به مصاف عربستان رفت که در برخلاف انتظار عربستان با نتیجه سه بر صفر شکست خورد تا با این نتیجه ایران به عنوان صدرنشین این گروه و کره شمالی به عنوان تیم دوم به طور مستقیم راهی مرحله بعد شوند.

عربستان نیز همچنان شانس دارد تا به عنوان بهترین تیم سوم راهی مرحله بعد شود.

در پایان مرحله گروهی تیم ایران با امتیاز در صدر جدول گروه ششم قرار دارد و تیم های کره شمالی و عربستان نیز با 4 امتیاز در جایگاه دوم و سوم ایستادند. دیگر تیم 4 امتیازی این گروه میانمار هم از دور مسابقات حذف شد.

تیم ایران به احتمال فراوان در مرحله بعد این مسابقات باید به مصاف کره جنوبی برود اما کره شمالی به طور حتم باید با بنگلادش مسابقه دهد.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان