تاریخ انتشار: ۱۹:۰۲ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۷

سرمربی فولاد خوزستان:به جوانان تیم مقابل استقلال اعتقاد دارم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: من به بازیکنان جوان تیم برای این مسابقه اعتقاد خاصی دارم و امیدوارم بازی خوب و شایسته ای را مقابل استقلال به نمایش بگذارند.
سرمربی فولاد خوزستان:به جوانان تیم مقابل استقلال اعتقاد دارم
رویداد۲۴ سیروس پورموسوی امروز (سه شنبه) در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در هفته پنجم لیگ برتر گفت: فردا بازی سخت و مشکلی برابر استقلال داریم و می‌خواهیم ناکامی را که مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی سپری کردیم، جبران کنیم. این دیدار پیش بازی استقلال قبل از تقابل آسیایی است. من به بازیکنان جوانم برای این مسابقه اعتقاد خاصی دارم و امیدوارم بازی خوب و شایسته ای را به نمایش بگذارند.
وی در مورد نقل و انتقالات باشگاه فولاد اظهار داشت: شاید بعد از بازی مقابل استقلال بازیکنان جدیدی به تیم اضافه کنیم. تیم ما امسال نسبت به قبل جوان تر شده و من از عملکرد نقل و انتقالاتی باشگاه راضی هستم.
سرمربی تیم فولاد در مورد مسائل حاشیه‌ای دیدار گذشته شاگردانش مقابل نساجی تصریح کرد: متاسفانه یک سری اتفاقاتی در این بازی پیش آمد. تیم ما هواداران خوب و فهیمی دارد. طبیعی است که بازیکنان دوست دارند در جو خوب و آرام بازی کنند. باشگاه هم برنامه ویژه ای دارد تا با این معدود افراد برخورد جدی کند. آنها هواداران واقعی تیم فولاد نیستند و چطور می‌شود بازی هنوز به دقیقه 30 نرسیده علیه ما شعار می‌دهند.
وی افزود: ما در فصل گذشته خارج از خانه 22 امتیاز گرفتیم و در خانه امتیازات کسب شده به این مقدار نبود، اما این مسائل پیش نیامد. اگر با این افراد برخورد نشود، تیم ما دچار مشکل خواهد شد.
پورموسوی در مورد بازیکنان غایب تیمش برابر استقلال توضیح داد: ما در این بازی محروم نداریم، اما قطعا پیمان شیرزادی و عبدالله کرمی ما را مقابل استقلال همراهی نمی‌کنند و ما در این بازی باید از جوانان استفاده کنیم.
سرمربی فولاد در پاسخ به انتقادات از عملکرد سروش رفیعی مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: از زمانی که رفیعی به ما اضافه شده بازیکن حرفه ای نشان داده و مطمئن باشید او دنبال بازی نکردن نیست. او تا زمانی که در فولاد حضور دارد، با تمام وجود برای ما بازی خواهد کرد.
وی در مورد جذب ابراهیم عالمه دروازه بان فصل گذشته سپاهان نیز تصریح کرد: ما از یک ماه قبل با چند بازیکن در حال مذاکره بودیم. روز گذشته به جمع بندی نرسیدیم. در این خصوص باید شرایط مالی را در نظر بگیریم و باشگاه هر بازیکنی را که بخواهد به تیم اضافه خواهد کرد.
تیم فوتبال استقلال فردا (چهارشنبه) در اولین دیدار هفته پنجم لیگ برتر از ساعت 20:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان