تاریخ انتشار: ۱۹:۲۱ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۷

واکنش شدید «استیلی» به منتقدان تیم فوتبال امید

مدیر تیم فوتبال امید ایران با بیان اینکه منتقدان باید همه جوانب را در نظر بگیرند، گفت: فراموش نشود که تیم ایران در دوره گذشته بازی های آسیایی در همان آغاز راه حذف شد.

واکنش شدید «استیلی» به منتقدان تیم فوتبال امید
رویداد۲۴ «حمید استیلی» در مورد اتفاقات دیدار دیروز مقابل میانمار عنوان کرد: من و کادر فنی انتقادات را به جان می‌خریم اما فراموش نکنید در دوره قبل تیم امید ما قبل از شروع رسمی مسابقات و برگزاری افتتاحیه بازی ها در همین مرحله حذف شده بود٬اما امسال به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کردیم.
وی افزود: در بازی با میانمار دوست داشتیم مسیر ما تا صعود به مرحله نیمه نهایی آسان‌تر شود. من با توجه به سالها حضورم در فوتبال و اینکه مدت زیادی در تیم ملی و پرسپولیس بودم به خوبی می‌دانم مردم ما به فوتبال هجومی علاقه‌مند هستند اما یک سوال از مربیانی که انتقاد می‌کنند می‌پرسم؛ اگر آنها جای ما بودند و در این وضعیت قرار داشتند آیا ترجیح می‌دادند با کره جنوبی بازی کنند یا اینکه مسیر ساده‌تری داشته باشند و خیلی راحت تر به جمع 4 تیم بپیوندند.
مدیر تیم فوتبال امید کشورمان یادآور شد: کره جنوبی برای بالا بردن آمار مدال‌هایش روی مدال فوتبال هم حساب کرده است، به همین خاطر از بازیکنان زیر 23 سال و 3 سهمیه بالای 23 سال خود استفاده می‌کند که ستاره تاتنهام هم جزء این نفرات است. آنها به دنبال کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی هستند و آیا در این شرایطی مربیان ترجیح می‌دادند به جای بنگلادش و مالزی با کره جنوبی روبرو شوند؟
وی افزود: منتقدان بدانند که بازیکنان ما در رده سنی زیر 21 سال هستند و حداقل تا روز پنجشنبه و بازی حساس با کره جنوبی از تیم حمایت کنند و روحیه این جوانان که آینده فوتبال ما متعلق به آنها است را تضعیف نکنند.
استیلی خاطرنشان کرد: در زمان کوتاهی که کارمان را آغاز کردیم این تیم بهترین نظم را داشت و بدون حاشیه به کار خود ادامه داده است؛ حتی سعی کردیم با انتخاب نفرات زیر 21 سال کمترین فشار را به تیم‌های لیگ برتری بیاوریم و از بروز اختلافات بکاهیم. قبول دارم شأن فوتبال ما شکست مقابل میانمار نیست اما این بازیکنان ما پتانسیل بسیار زیادی دارند و همانطور که توانستند مقابل تیم عربستان که از بازیکنان بزرگسال استفاده می‌کرد عملکرد خوبی داشته باشند در مقابل کره جنوبی هم که از ستاره‌های خود استفاده می‌کند بهترین نمایش را داشته باشند.
تیم فوتبال امید ایران با وجود شکست برابر میانمار در بازی سوم مرحله گروهی رقابت‌های آسیایی به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شد.
تیم فوتبال ایران در اولین بازی خود در بازیهای آسیایی جاکارتا به نتیجه مساوی بدون گل برابر عربستان دست یافت، با حساب 3 بر صفر مقابل کره شمالی پیروز شد و در دیدار برابر میانمار با 2 گل شکست خورد.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان