تاریخ انتشار: ۱۹:۰۳ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۷

اسطوره آرسنال پیشنهاد هدایت بوردو فرانسه را پذیرفت

گزارش رسانه های فرانسوی حاکی از آن است که «تیری هانری» مهاجم اسبق تیم ملی فرانسه و باشگاه آرسنال با پیشنهاد باشگاه بوردو فرانسه برای هدایت این تیم موافقت کرد.
اسطوره آرسنال پیشنهاد هدایت بوردو فرانسه را پذیرفت
رویداد۲۴ تارنمای خبری یورو اسپورت روز چهارشنبه نوشت: بدنبال درگیری «گاس پویت» سرمربی بوردو با مقامات این تیم بر سر سیاست های نقل و انتقالاتی و تعلیق وی، نام مرد افسانه ای توپچی ها که در جام جهانی 2018 به عنوان دستیار «روبرتو مارتینز» سرمربی تیم بلژیک فعالیت می کرد، به عنوان گزینه نشستن روی نیمکت تیم فرانسوی مطرح شد.
بر اساس گزارش ها، هانری 41 ساله پس از حصول اطمینان از تامین بودجه مورد نیاز و مد نظرش، با پذیرفتن هدایت این تیم موافقت کرد.
بازی بعدی بوردو مقابل موناکو، نخستین تجربه حرفه ای او به عنوان سرمربی خواهد بود.
این در حالیست که او در بازی مقابل نیس که 27 اکتبر برگزار می شود، «پاتریک ویرا» هم تیمی پیشین خود در آرسنال را در محوطه فنی حریف ملاقات خواهد کرد.
مهاجم گلزن سابق آرسنال در جام جهانی 2018 روسیه، به عنوان دستیار «روبرت مارتینز» سرمربی تیم ملی بلژک روی نیمکت این تیم حضور داشت و با پایان رقابت های جام جهانی نیز از سمت خود به عنوان کارشناس فوتبالی در یکی از شبکه های تلویزیونی کناره گیری کرد تا بتواند برای جامه عمل پوشاندن به آرزوی دیرینه خود و تبدیل شدن به یک سرمربی بزرگ، تمرکز کند.
تیم فوتبال بلژیک در این دوره از رقابتهای جام جهانی عملکرد چشمگیری را به نمایش گذاشت و موفق شد مقام سوم جام 2018 را از آن خود کند.
گفتنی است «آرسن ونگر» سرمربی سابق تیم آرسنال اخیرا در مصاحبه ای از آمادگی بهترین گلزن تاریخ توپچی ها برای تصدی این سمت خبر داد و اظهار داشت: او (هانری) مردی باهوش و توانمند است و آمادگی لازم برای قبول این شغل را دارد، در واقع پرسش بنیادی که در مورد این موضوع برای هر کسی پیش می آید این است؛ 'آیا من آماده هستم تا زندگی خود را برای حرفه مربیگری قربانی کنم یا نه؟'
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان