تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۸ نظر
بخشایش اردستانی، نماینده دلواپس مجلس نهم در گفت‌و‌گو با رویداد۲۴

تنها احمدی‌نژاد می‌تواند اصولگرایان را از کما خارج کند

نماینده دلواپس و حامی محمود احمدی‌نژاد در مجلس نهم با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ مدعی شد: اگر محمود احمدی‌نژاد وارد این انتخابات شود و شورای نگهبان او را تایید کند، به نظرم احمدی‌نژاد به احتمال نود درصد پیروز انتخابات خواهد بود.
رویداد۲۴- نماینده دلواپس و حامی محمود احمدی‌نژاد در مجلس نهم با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ مدعی شد: اگر محمود احمدی‌نژاد وارد این انتخابات شود و شورای نگهبان او را تایید کند، به نظرم احمدی‌نژاد به احتمال نود درصد پیروز انتخابات خواهد بود. 

احمد بخشایش اردستانی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با طرح این ادعا و تاکید بر وجود مشکلات اقتصادی در دولت یازدهم و تاثیر آن بر افزایش اقبال عمومی نسبت به احمدی‌نژاد در گفت‌و‌گو با رویداد۲۴ گفت: بیکاری و مشکلات اقتصادی از جمله معضلاتی هستند که دولت یازدهم با آن‌ها روبرو است و ممکن است از سمت این‌ها از سوی احمدی‌نژاد ضربه بخورد و به نوعی باید گفت که اقتصاد پاشنه آشیل دولت یازدهم است. 

او مدعی شد: آقای دکتر روحانی به رونق و تورم نرسید و در طول این سال‌ها درگیر سیاست خارجی بود. باید واقعیت‌ها را دید مگر اینکه روحانی در این یک سال آخر خودش را نشان دهد. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به این سوال که آیا شورای نگهبان احمدی‌نژاد را تایید صلاحیت می‌کند، گفت: نمی‌توان دقیق در این مورد صحبت کرد. 

بخشایش اردستانی در پاسخ به این پرسش که آیا مردم هشت سال ریاست محمود احمدی‌نژاد را فراموش می‌کنند که بخواهند بار دیگر به او رای دهند، گفت: نباید نگاه‌مان فقط محدود به تهران و گروه نخبه‌ها باشد بلکه باید شهرستان‌ها را هم ببینیم چرا که در آنجا وضعیت متفاوت است. 

او همچنین در پاسخ به این موضوع که مردم در دوره دولت‌های نهم و دهم آرامش روانی نداشتند و با استرس زندگی می‌کردند، گفت: درست است که در دوره آقای روحانی مردم استراحت می‌کنند و استرس ندارند و صبح که از خواب بیدار می‌شوند انتظار شنیدن یک خبر بد را ندارند اما بازهم می‌گویم که وضعیت در شهرستان‌ها و شهرهای کوچک متفاوت است و مردم این شهر‌ها به خاطر عملکرد احمدی‌نژاد در بحث مسکن مهر و سد سازی و جاده سازی از او راضی هستند. 

بخشایش اردستانی در رابطه با نظر مقام معظم رهبری در رابطه با احمدی‌نژاد با بیان اینکه رهبری با احمدی‌نژاد خیلی خوب است، گفت: تنها کار بدی که آقای احمدی‌نژاد در قبال رهبر انجام داد، مسئله خانه نشینی بوده است اما آقای روحانی با رهبر زاویه دارد. از یک طرف حسن روحانی حرف از برجام ۲ و ۳ می‌زند و از طرف دیگر رهبر می‌گوید فقط برجام یک. 

این نماینده مجلس نهم در رابطه با اقبال اصولگرایان به احمدی‌نژاد گفت: بدنه اصولگرایان با احمدی‌نژاد هستند، چرا که چهره دیگری ندارند که جناح آن‌ها را در انتخابات پیروز کنند. 

او ادامه داد: در حال حاضر اصولگرایان به غیر از نخبگانشان به این نتیجه رسیده‌اند که بعد از انتخابات هفتم اسفندماه به کما رفته‌اند و باید از این بهت خارج شوند و برای همین یک فردی باید بیاید که این‌ها را پیروز کند و هیچ کسی نمی‌تواند چنین کاری کند، جز محمود احمدی‌نژاد. 

او در رابطه با دیگر چهره‌های اصولگرا مانند حداد عادل گفت: آقای حداد عادل را باید از معادله انتخابات ریاست جمهوری خارج کنیم چرا که اگر می‌توانست رای بیاورد در‌‌‌ همان هفتم اسفندماه رای می‌آورد. 

بخشایش اردستانی بیان کرد: در سال ۹۶ شورای نگهبان نمی‌تواند احمدی‌نژاد را رد صلاحیت کند چرا که این اتفاق به ضرر فضای سیاسی کشور است و روحانی و احمدی‌نژاد باید در فضای انتخاباتی جامعه حضور داشته باشند تا جو جامعه انتخاباتی باشد. 

این نماینده دلواپس ادامه داد: اگر احمدی‌نژاد در سال ۹۶ روی بحث ۲۵۰ هزار تومان صحبت کند، در شهرستان‌ها غوغا به پا می‌کند. 

او با مقایسه دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با محمود احمدی‌نژاد گفت: این دو شبیه به یکدیگر هستند چرا که صحبت‌هایشان در میان توده مردم و طبقه متوسط رو به پایین موج ایحاد می‌کند و وقتی هم که موج ایجاد شود نمی‌توان جلوی آن را گرفت. 

بخشایش اردستانی پیش بینی کرد: در سال ۱۳۹۶ مصباحی مقدم، روحانی، احمدی‌نژاد و ابوترابی فرد وارد فضای انتخاباتی می‌شود اما نکته در این است که این آقایان به غیر از روحانی نتوانسته‌اند در تهران رای کافی را کسب کنند و نمی‌توانند رای لازم برای ورود به نهاد ریاست جمهوری را به دست بیاورند. 

او تاکید کرد: اصولگرایان نباید خودشان را گول بزنند و فکر کنند موفق می‌شوند، جز اینکه چهره‌ای بیاورند که برای آن‌ها رای آور باشد و برای زیر پوست شهر صحبت کند. 

این نماینده مجلس نهم دولت‌های احمدی‌نژاد را دولت دلهره نامید و گفت: اما با این حال تنها کسی که می‌تواند روحانی را زمین گیر کند احمدی‌نژاد است. 

بخشایش اردستانی گفت: اعضای دولت یازدهم خیلی با من رفیق‌تر هستند تا اعضای دولت احمدی‌نژاد اما این دلیل نمی‌شود واقعیت را انکار کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
3
1
خدایی مردم ایران را چی بحساب آورده؟ اسم احمدی نژاد ببری اقتصاد سکته می کنه! تنها حرفی که احمدی نژاد می تونه بزنه انسان کامل و آزادی بی نهایت و.. بنده خدا جرات نمی کنه اسم اقتصاد را ببره فقط هذیان گویی می کنه! بعد دوستاش که خودشون رای نیاوردن از رای آوری محمود بخاطر اقتصاد حرف می زنن! شما گفتید 90 درصد رای میاره من میگم 95 درصد دوم هم نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
احمدی نژاد با الگوی خاصی شروع کرده ابتدا بجاهای دورافتاده و جاهایی که فکر می کنه پایگاه رای داره میره!چرا ؟ چون اگر مثلا بجای جیرفت بره کرمان نه تنها استقبالی ازش نمیشه بلکه حتی ممکنه اعتراض هم صورت بگیره! در این صورت دیگه نجات دهنده اصولگرایی هم نخواهد بود و با سفرهاش خودش و پایگاه رای نداشته اش لو می ده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
1
1
اگر منظور ازرونق همان باندهای خودتان همچون زنجانی و...است خداکند اصلا اقتصادرونق نگیرد
ایرانی
|
-
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
1
1
اصولگرایی با کدام مفهوم اگر معنی اصولگرایی این باشد که با زدو بندو تفسایر خود ساخته برجام رو تو ربع ساعت تایید کنندو بیست سال کشور را به عقب بیندازند ما هم این اصولگرایی را نمیخواهیم ومیگوییم اصولگرا نیستیم کاری که آقایون پر مدعا مثل بروجردی وزاکانی وحاج آقا نایب ریس وتوکلی و..کردند کدام اصولگرایی؟ احمدی نژاد حداقل نگفت من اصولگرا هستم ولی رفتار وعملش این را تداعی میکرد حالا هم اگر بیاید با تابلوی این حضرات نمی آید چون اولا نون به نرخ روز خورند ثانیا مهره سوخته اند ثالثا اینا از هرکی حمایت کنند بدبخت میشه وادعای زیادی هم دارند وخامسا اینها برد ونفوذ اجتماعی ندارند پذیرش اجتماعی وجایگاه چندانی ندارند.
بیشتر شبیه پوست خربزه اند که زیر پای این واون میشینن یقه ها رو سفت میبندند که تو گویی آلان خفه میشن داعیه دفاع از ولایت وانقلابشون هم همینطوریه تا اوضاع رو به نفع خودشون نمی بینند رنگ عوض میکنند ودر کل به قول امام (ره)ولکن بعضی ها پوچند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
1
0
شهرستانی ای که یکیش من باشم و مردم شهرستانم از اون کوتوله ی بی خاصیت حالمون بهم میخوره.4سال بعد هم به حول و قوه ی الهی روحانی خودش رئیس جمهورمونه
بی نشان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
0
ایراداتی به دولت روحانی وارد هست مثل رکود بازار و افزایش قیمتهای جرایم و مالیات و حاملهای انرژی ولی در کل عملکردش از دولت قبلی خیلی بهتره تازه برخی از این مشکلات هدیه دولت وی هست مثل تحریمها و تحریم نفت ایران که باعث افزایش مالیات و قیمت سوخت البته به میزان خیلی کمتر از دولت قبلی شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
0
1
کسایی میان از ورود احمدی نژاد جلوگیری میکنن که منافعشان در خطره
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
0
اگه احمدی نژاد رای بیاره پس دکتر بخشایش استاندار اصفهان میشه
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان