تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۷

ملی پوش بوکس: برای کسب مدال انگیزه زیادی دارم

«امید احمدی صفا» ملی پوش بوکس ایران تاکید کرد که برای کسب مدال در هجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا از انگیزه بالایی برخوردار است.
ملی پوش بوکس: برای کسب مدال انگیزه زیادی دارم
رویداد۲۴ احمدی صفا مشتزن ملی پوش ایران امروز (شنبه) پس از پیروزی برابر حریف ترکمنستانی خود گفت: حریفم را آنالیز کرده بودم و رقابت خوبی داشتم؛ متاسفانه در راند اول غافلگیر شدم و یک دست عقب خوردم که داور برایم شمرد، ولی خودم را زود جمع کردم.
وی ادامه داد: در راند دوم با راهنمایی مربیان به نظرم یک بازی منطقی و خوب را به نمایش گذاشتم که موفق شدم در نهایت پیروز مسابقه باشم.
احمدی صفا با بیان اینکه در دور بعد باید با حریفی از کره شمالی مبارزه کند، اظهار داشت: در این مسابقه اصلا خسته نشدم و آمادگی صد در صد دارم ولی بوکس ورزش لحظه ها است و یک اتفاق می تواند همه چیز را عوض کند. در کل خیلی برای کسب مدال در این مسابقات انگیزه دارم و امیدوارم با دعای مردم در مسابقه بعدی هم پیروز شوم و به دور بعدی بروم.
مشتزن ملی پوش ایران در مورد اینکه آیا قول کسب مدال می دهد، گفت: همه رقبا آماده هستند ولی ما هم چیزی کم نداریم و برای کسب مدال به جاکارتا آمده ایم.
هجدهمین دوره بازی های آسیایی از 27 مرداد ماه تا 11 شهریورماه در کشور اندونزی درحال برگزاری است و کاروان اعزامی ایران تا این مرحله از بازیها، با 14طلا، 11 نقره و 9 برنز در جایگاه چهارم جدول رده بندی توزیع مدال ها قرار دارد.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان