تاریخ انتشار: ۱۷:۲۷ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۷

پیشکسوت استقلال: مشکل آبی پوشان مهاجم هدف است

مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: مشکل خط حمله این روزهای استقلال مهاجم هدف است و هرچه سریعتر مسئولان این تیم باید به فکر یک گل زن باشند.
پیشکسوت استقلال: مشکل آبی پوشان مهاجم هدف است
رویداد۲۴ رضا عنایتی روز شنبه درباره شرایط استقلال در لیگ برتر و بازی با السد قطر در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا با بیان این مطلب افزود:استقلال فصل را با نوسان شروع کرده است و این اصلا برای این تیم خوب نیست؛ استقلال در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر تنها موفق به کسب 6 امتیاز شده است و 9 امتیاز را از داده است که این از دست دادن امتیازت می تواند در پایان فصل به ضرر این تیم تمام شود.
وی اظهار داشت:مهم ترین عاملی که باعث شده استقلال نتواند آن طور که باید و شاید نتیجه بگیرد، تغییرات زیادی بوده است که در این تیم به وجود آمده است. مردم باهوش هستند و به خوبی حقایق را می دانند پس لازم نیست تا من بگویم که مقصر این مسائل کیست.
این مربی فوتبال ادامه داد: در هیچ کجای دنیا یک تیم تا این اندازه نسبت به فصل قبل تغییر نمی کند و این از خصوصیات فوتبال حرفه ای ایران است.
وی خاطر نشان کرد: متاسفانه استقلال به ویترینی برای بازیکنان خارجی تبدیل شده است که پیش از آن هیچ کس آنها را نمی شناخت، خیلی راحت از «مامه تیام» نام می برم که قبل از حضور در استقلال فوتبالیستی گمنام بود اما وقتی پیراهن آبی را پوشید برای خود اسم و رسمی دست و پا کرد و به جای قدرشناسی استقلال را برای پول رها کرد و به امارات رفت.
این پیشکسوت آبی پوشان ادامه داد: متاسفانه برای ما از تیام ناز کشیدنش ماند و به خاطر پول بیشتر خیلی راحت استقلال را به مقصد آن سوی آب های خلیج فارس ترک کرد.
آقای گل سال های گذشته فوتبال ایران تصریح کرد:مشکل استقلال نبود یک مهاجم هدف است و در ترکیب این تیم چنین بازیکنی دیده نمی شود؛ آنها بازیکنی می خواهند مثل تیام که چارچوب شناس باشد و از فرصت هایی که به دست می آورد نهایت استفاده را ببرد.
عنایتی افزود: مهاجمان فعلی استقلال در اصطلاح فوتبالی مهاجم سایه نامیده می شوند و هرچه سریعتر استقلال باید به فکر جذب مهاجم گل زن باشد.

** کوچکترین اشتباه برابر السد مجازاتی سخت دارد
عنایتی دیدار استقلال برابر السد قطر در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا را سخت توصیف کرد و افزود: السد با بازیکنان بزرگ و با تجربه ای که دارد حریفی قلدر محسوب می شود و بازیکنان استقلال بدانند اگر کوچک ترین اشتباهی برابر این تیم داشته باشند به سختی مجازات می شوند.
وی خاطرنشان کرد: البته این طور هم نیست که شانسی برای بردن نماینده قطر نداشته باشیم چرا که مهم ترین مزیت استقلالی ها انگیزه و جوانی آنهاست و صد البته استقلال از فاکتور بزرگی به نام هودار برخوردار است که کمتر تیمی در آسیا از آن بهره مند است.
پیشکسوت استقلال درباره شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر نیز گفت: مگر می شود استقلال شانسی برای قهرمانی نداشته باشد؟ استقلال به زودی می تواند امتیازات از دست رفته را جبران کند.
وی خاطرنشان کرد: در ترکیب استقلال جوانانی مستعد وجود دارند که با رسیدن به هماهنگی و پخته تر شدن در کنار سایر بازیکنان می توانند توانایی هایشان را به طور کامل نشان داده و برای تیمشان مفید باشند؛ وینفرد شفر هم مربی خوبی است و امتحانش را فصل گذشته به خوبی پس داد.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان