تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۷

سرمربی جوجیتسو: بهترین ورزشکاران را به جاکارتا آوردیم

سرمربی تیم ملی جوجیتسو پس از ادامه ناکامی نمایندگان ایران در بازی های آسیایی گفت: بهترین ورزشکاران جوجیتسو کشور را به جاکارتا آوردیم.
سرمربی جوجیتسو: بهترین ورزشکاران را به جاکارتا آوردیم
 رویداد۲۴ سید امیر خوشبین پس از شکست نمایندگان ایران در روز دوم مسابقات گفت: توقع ما بیشتر بود. برخی از ورزشکاران با اشتباهات بچگانه شکست خورند و اصلا دلیل فنی نداشت. نکته دیگر اینکه این مسابقات رنکینگ ندارد و ورزشکاران ما گاهی باید با رتبه های برتر این رشته که کمربند مشکی دارند،، مبارزه کنند.
وی با اشاره به مسابقه سایر نمایندگان ایران گفت: فردا چهار نماینده خواهیم داشت که امیدوارم در حد و اندازه های خودشان ظاهر شوند. رسیدن به مدال دور از دسترس نیست و ان شاءالله فردا طلسم مدال نگرفتن را می شکنیم.
سرمربی تیم ملی با اشاره به ناداوری در برخی از مسابقات گفت: تمام نمایندگان امارات در دور اول استراحت خوردند و دور دوم با نمایندگان کشورهای افغانستان، بنگلادش و سریلانکا روبرو شدند. همه چیز برای مدال گرفتن آنها مهیا شده است؛ همان طور که روز اول بعد از شکست ورزشکارشان، هیات ژوری رای را برگرداند تا ورزشکار امارات پیروز شود.
خوشبین در پایان گفت: ورزشکارانی که به جاکارتا آوردیم بهترین های ایران هستند و از آنها بهتر نداریم. جوجیتسو در ایران در حال پیشرفت است، ولی در حال حاضر توان ما همین قدر است.
در هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 بیش از ١١ هزار ورزشکار از 45 کشور قاره کهن حضور دارند که رقابتهای خود را در 40 رشته و 67 ماده ورزشی برگزار می کنند.
کاروان ورزشی ایران نیز با 280 ورزشکار مرد و 98 ورزشکار زن در این دوره از بازیها حضور دارد. نمایندگان کشورمان در 42 ماده و رشته ورزشی به مصاف حریفان خود می روند.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان