تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
جعفرزاده‌ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

اظهارات منصور ارضی، مقدمه زاد و ولد سعید عسگرهاست/ تندروها به رهبری اعتقاد ندارند

جعفرزاده‌ایمن‌آبادی می‌گوید: دوران آموزش سعید عسگرها تمام شده و این افراد در حال ورود به کارزار هستند. اکنون در ایام نزدیک به ماه محرم بسر می‌بریم و اگر با این مداح‌هایی که اینچنین صحبت می‌کنند برخورد علنی و قاطع نشود آنگاه در این ماه به مشکل برخواهیم خورد.

1111111111111111111111111

رویداد۲۴ در مراسم دعای روز عرفه، منصور ارضی یکی از مشهورترین مداحان کشور با اشاره به اقدامات مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و برنامه‌های دولت حسن روحانی گفت: «اون یارو آخرش در استخر مرد، این یارو هم آخرش در استخر می‌میرد» هرچند اظهارنظرهای تند حاج منصور ارضی مسبوق به سابقه است اما به نظر می‌رسد این نوع ادبیات تهدیدآمیز نوع جدیدی از خط و نشان‌ها است.

حال برخی، اقدامات هفته قبل مدرسه فیضیه را هم اتفاقی و بدون هماهنگی نمی‌دانند؛ جایی که خطاب به حسن روحانی گفته شد: «ای آنکه مذاکره شعارت، استخر فرح در انتظارت.»

فرضیه کشته شدن آیت الله هاشمی قوت پیدا کرد

در همین رابطه غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی، نماینده رشت در مجلس دهم به رویداد۲۴، گفت: جای تعجب دارد که افرادی در قامت مداح، ارکان نظام را تهدید می‌کنند. در ایران رییس جمهور بعد از رهبری بالاترین قدرت را دارد، بعد می‌آیند این فرد را تهدید به مرگ در استخر می‌کنند. اول از همه، زدن این حرف‌ها باعث شد که تمام ابهاماتی که مردم از کشته شدن آیت‌الله هاشمی داشتند دوباره احیا شود. یعنی این ادبیات، فرضیه کشته شدن مرحوم هاشمی را قوت بخشید. حال این افراد، رییس جمهور کشور را تهدید به کشتن می‌کنند. به نظر من اگر جلوی این افراد و روش و منش‌ها گرفته نشود دوباره سعید عسگرها در این مملکت زاد و ولد می‌کنند.

او افزود: گویا دوران آموزش سعید عسگرها تمام شده و این افراد در حال ورود به کارزار هستند. اکنون در ایام نزدیک به ماه محرم بسر می‌بریم و اگر با این مداح‌هایی که اینچنین صحبت می‌کنند برخورد علنی و قاطع نشود آنگاه در این ماه به مشکل برخواهیم خورد زیرا بسیاری از تریبون‌دارهای این ماه عزیز فکر می‌کنند که الگو این است پس ما هم فحش دهیم و تهدید کنیم. واقعاً باید پرسید کجای دنیا اینگونه رفتارها مرسوم است؟ من خواهش دارم که دادستان به عنوان مدعی‌العموم به این موضوعات ورود پیدا کند. چطور در یک سخنرانی کوچک یک جمله گفته می‌شود و پس از آن، فرد سخنران را احضار می‌کنند، بعد می‌بینیم که خیلی از اصولگراها آزادانه هرچه می‌خواهند می‌گویند و با آن‌ها برخورد نمی‌شود.

روحانی استعفا بده و میدان خالی‌کن نیست

جعفرزاده‌ایمن‌آبادی ادامه داد: امروز سوال بزرگ این است که براستی چرا با تندروها که اینطور راحت سخن می‌گویند برخورد نمی‌شود؟ آیا کسانی که امروز سکوت می‌کنند حاضرند هزینه‌هایی که فردا بر کشور وارد می‌شود را پرداخت کنند؟ این افراد هر کاری کردند که رییس جمهور استعفا دهد او حاضر به این کار نشد و آقای روحانی استعفا بده و میدان خالی‌کن نیست. مطمئنم رییس جمهور تا آخرین قطره خونش پای کشور، نظام و ولایت فقیه خواهید ایستاد. به خدا این افرادی که اینطور سخن می‌گویند دلسوز کشور و انقلاب نیستند. به نظر من این آقایان دانسته یا ندانسته، خواسته یا ناخواسته، مستقیم یا غیرمستقیم از جای دیگر دستور می‌گیرند. وقتی فردی به رییس جمهور کشور می‌گوید ما تو را در استخر می‌کشیم یا تو در استخر خفه یا کشته می‌شوی چه کسانی از این صحبت‌ها خوشحال می‌شوند؟ غیر از این است که اسراییلی‌ها و آمریکایی‌ها خوشحال می‌شوند؟ چرا این افراد اینقدر راحت کشور را وارد بحران کردند و چرا دیگران در مقابل این ناهنجاری‌ها سکوت کردند؟ چرا خشونت و تندروی‌ها در کشور در حال افزایش است؟ من نمی‌دانم اصلاً بیان این اظهارنظرها چه ربطی به مداح‌ها دارد؟

تندروها اعتقادی به رهبر ندارند

عضو فراکسیون مستقلین مجلس در پاسخ به اینکه چرا با وجود تاکیدات مکرر رهبر انقلاب در خصوص لزوم وحدت در کشور این افراد که به عنوان افرادی ارزشی در ایران شناخته می‌شوند این چنین تند و تهدیدآمیز سخن می‌رانند، گفت: اصلاً این افراد را ارزشی نمی‌دانم. فردی ارزشی است که در فکر خون شهدا، انقلاب، نظام و مردم باشد. متاسفانه این افراد صحبت‌های رهبری را تا جایی قبول دارند که به نفع خودشان است و جایی که کوچکترین صحبتی با ذائقه آن‌ها نخواند آن حرف را رد می‌کنند. می‌خواهم یک خاطره از مجلس نهم بگویم. یکی از تندروها داشت یک کاری را در مجلس انجام می‌داد بعد من یک جمله از رهبری را بیان کردم و گفتم این کار تو برعکس فرمایش آقا هست، بعد آن فرد به من گفت آقا روزی که آن حرف را زد تحت فشار بود! حال باید پرسید کسی که اعتقاد به رهبری دارد می‌گوید رهبر تحت فشار اظهارنظری کرده؟ به نظر من این افراد اعتقادی به رهبری هم ندارند. این آقایان امروز کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند و دارند در زمین صهیونیست‌ها بازی می‌کنند و باز هم تاکید می‌کنم که باید با این افراد برخورد جدی شود مخصوصاً که نزدیک به ایام محرم هم هستیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
0
1
ولی رهبری به تندروها اعتقاد دارند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
0
1
بفرمایید چه کسانی می خواهند برخورد قاطع و علنی با مداحان داشته باشد . مگر مداحان به چه کسانی اعتراض دارند. چرا از مداحان و حشت داری؟ نام خانوادگی و آبادی خودرا عوض کن. نترس با علی باش به تو کاری نخواهند داشت . با معاویه باش بترس از یاران علی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
0
1
مردم قیافه رو داشته باشید رویداد چه قیافه هایی رو انتخاب می کنه در دل مردم نمی نشینه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان