تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
محمد هاشمی:

وقت انتقام‌گیری از انتخابات نیست/ دشمن روی تفرقه و جدایی ما حساب کرده است

عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در شرایط سیاسی کشور آنچه بسیار مهم است انسجام، وحدت و همفکری است و الان وقت تفرقه، جدایی، حسابکشی و انتقام‌گیری از انتخابات نیست.

رویداد۲۴ محمد هاشمی، در پاسخ به این پرسش که طرح سوال مجلس شورای اسلامی از رییس جمهوری در حال حاضر ضرورت دارد یا خیر، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی باید تشخیص بدهد. در شرایط سیاسی کشور آنچه بسیار مهم است انسجام، وحدت و همفکری است و الان وقت تفرقه، جدایی، حسابکشی و انتقام‌گیری از انتخابات نیست.

وی افزود: این کارها خواست دشمن است و آنچه که می‌تواند ما را از بحران نجات دهد همراهی، همدلی و انسجام ماست. دشمن به یک تفرقه و جدایی مردم از نظام و تفرقه بین مسئولان سرمایه‌گذاری کرده و یکی از راه‌هایی که می‌تواند به نظام ضربه بزند کارهای اینگونه است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
0
0
از زمانی که آمریکا شمارا به ایران فرستاده است ملت ایران را از دشمنی آمریکا می ترسانید. باید به ملت گفت شو خطر کن زکام شیر بجوی.
امام ما گفت :آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند .همین حال باید تکلیف دست پرورده های آمریکا و انگلیس معلوم شود. افتاد؟ برو کنار بزار باد بیاد دیر فهمیدی ؟. احمدی نژاد شاخ آمریکارو شکست .
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان