تاریخ انتشار: ۲۳:۳۸ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۷

نامه مهم کمیته‌های حزب اعتماد ملی به منتجب‌نیا

کمیسیون محترم ماده ده قانون فعالیت احزاب همچنین اعلام داشته است که کنگره تتمیمی حزب اعتماد ملی بایستی ظرف یک ماه آینده برای انتخاب اعضای شورای مرکزی و بازرسان این حزب برگزار شود.
رویداد۲۴ در پی مردود اعلام کردن ادعاهای الیاس حضرتی و تیم وی مبنی بر صحت انتخابات شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در کنگره اخیر‌ و غیرقانونی دانستن تغییرات انجام شده در این‌ حزب پس از کنگره مزبور توسط کمیسیون ماده ده فعالیت احزاب و وزارت کشور، شاخه‌ها و کمیته‌های حزب اعتماد ملی با ارسال نامه‌ای‌ سرگشاده به‌ رسول منتجب‌نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی خواستار اعمال مدیریت قانونی برای برگزاری کنگره آتی حزب شدند.
 متن کامل این نامه به‌شرح ذیل است:
حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین رسول منتجب‌نیا، قائم مقام محترم حزب اعتماد ملی
با عرض سلام و احترام
قبل از هر چیز بر خود فرض می‌دانیم که از مساعی دل‌سوزانه حضرت‌عالی و حجت‌الاسلام والمسلمین رحمت‌اله بیگدلی در مقابله با تخلفات انجام‌شده و انحراف بزرگی که در حزب اعتماد ملی در شرف وقوع بود سپاسگزاری کنیم و خدای را شاکریم که درستی و حقانیت نظر یاران واقعی حزب اعتماد ملی و شیخ اصلاحات با اعلام نظر کمیسیون ماده ده قانون فعالیت احزاب بر همگان روشن شد.
همان‌طور که مستحضرید کمیسیون محترم ماده ده قانون فعالیت احزاب در نشست مورخ دوشنبه ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ رسما اعلام کرد که برخلاف ادعای آقای الیاس حضرتی و تیم همراه وی، انتخابات موهوم شورای مرکزی مورد ادعای آقای حضرتی و تیم او مورد تأیید وزارت کشور و این کمیسیون قرار نگرفته و طبق اعلام رسمی دبیر محترم کمیسیون ماده ده قانون فعالیت احزاب، کلیه تغییرات انجام شده در ارکان حزب پس از کنگره اخیر مورد تأیید وزارت کشور نیست.
کمیسیون محترم ماده ده قانون فعالیت احزاب همچنین اعلام داشته است که کنگره تتمیمی حزب اعتماد ملی بایستی ظرف یک ماه آینده برای انتخاب اعضای شورای مرکزی و بازرسان این حزب برگزار شود.
از این‌رو با توجه به ابطال کلیه انتخابات و انتصابات پس از کنگره در حزب و این‌که پرونده تخلفات آقای الیاس حضرتی در دادگاه در حال رسیدگی است و این‌که تنها مقام قانونی پس از دبیرکل محترم، شخص حضرت‌عالی به عنوان قائم مقام قانونی حزب می‌باشید از جناب‌عالی می‌خواهیم که با جلوگیری از فوت وقت، اقدامات لازم برای برگزاری کنگره آتی را معمول فرمایید. با تشکر
شاخه روحانیون
شاخه جوانان و دانشجویان
شاخه بانوان
شاخه ورزشکاران
کمیته روابط عمومی و رسانه
کمیته مالی و پشتیبانی
کمیته تشکیلات
کمیته انتخابات
کمیته امورمناطق
مسؤول دفتر و دبیرخانه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: منتجب نیا ، بیگدلی ، احزاب
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان