تاریخ انتشار: ۰۶:۴۵ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۷

پانته آ بهرام :سینما نمی‌تواند از بازیگرانی مثل من عبور کند

پانته‌آ بهرام از دلیل دوری‌اش از سینما طی سال‌های اخیر و قصد بازگشتش به این عرصه گفت.
پانته آ بهرام :سینما نمی‌تواند از بازیگرانی مثل من عبور کند
رویداد۲۴ پانته‌آ بهرام بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره سریال «پاهای بی‌قرار» که این روزها با اسم «دلداگان» روی آنتن شبکه سه می‌رود، گفت: ««دلدادگان» سریال متفاوتی است که قطعا پرمخاطب خواهد بود و مخاطبان را با خود همراه خواهد کرد.»
او درباره احتمال ساخت فصل دوم «عاشقانه» گفت: «تا جایی که من اطلاع دارم سریال شبکه نمایش خانگی «عاشقانه» قرار نیست فصل دیگری داشته باشد و ادامه پیدا کند. منوچهر هادی مشغول ساخت سریال «دلدادگان» در تلویزیون و فیلم «رحمان ۱۴۰۰» در سینماست.»
پانته‌آ بهرام درباره دلیل عدم حضورش در سینما در سال‌های اخیر گفت: «۲ سالی است که به‌خاطر بازی در سریال‌های شبکه نمایش خانگی و تلویزیون از حضور در سینما دور افتاده‌ام، اما در سال جدید دوست دارم بیشتر روی فیلم‌های سینمایی تمرکز داشته باشم. در گذشته شاید بازی در ۴ فیلم را با هم قبول می‌کردم و بازی می‌کردم، اما اکنون این شرایط را ندارم و مشکل فقط نبود انرژی کافی نیست، بلکه نمی‌خوام نقش‌هایی که بازی می‌کنم شبیه به هم باشد.»
او با اشاره به سابقه حضور خود در تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: «وقتی ۲۷ سال سابقه بازیگری در تئاتر، سینما و تلویزیون داشته باشی، حتما چند نقش تکراری خواهی داشت. مگر چند نقش برای یک خانم در سینما وجود دارد؟ به همین دلیل بیشتر نقش‌ها با کمی تغییر شبیه به هم می‌شوند.»
بهرام ادامه داد: «دلیل دوری چند ساله‌ام از سینما تکرار نکردن نقش‌های قبلی‌ام بود. فیلمنامه‌های خوبی در این سال‌ها ارائه شد که به دلیل شلوغ بودن کار قبول نکردم. اما امسال قصد دارم که بیشتر وقتم را برای سینما بگذارم.»

او در پایان ضمن ابراز علاقه به حضور پررنگ در سینما اظهار کرد: «بازیگر زن با سن و فضای بازی من کمتر وجود دارد و قطعا سینما سراغ من خواهد آمد و سینما نمی‌تواند از بازیگرانی مثل من عبور کند.»
 
منبع: فیلم نت نیوز
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان