تاریخ انتشار: ۱۶:۳۱ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۷
در پارک آب و آتش تهران برگزار می‌شود؛

اولین کنسرت رایگان خیابانی با صدای معتمدی

ارکستر ساز‌های ملی ایران به خوانندگی محمد معتمدی و رهبری علی اکبر قربانی، قطعاتی از موسیقی ایرانی را هشتم و نهم شهریور در پارک آب و آتش تهران به صورت رایگان برای مردم اجرا می‌کند.
اولین کنسرت رایگان خیابانی با صدای محمد معتمدی
رویداد۲۴کنسرت ارکستر ساز‌های ملی ایران، ساعت ۲۱ پنجشنبه و جمعه، هشتم و نهم شهریورماه در منطقه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد تهران (بوستان آب و آتش) اجرا می‌شود و این اجرای موسیقی برای عموم مردم به صورت رایگان است.

ارکستر ساز‌های ملی ایران در این برنامه، متشکل از نوازندگان ساز‌های ایرانی همچون تار، قیچک، تنبک، سنتور، کمانچه، قانون و نی، قطعاتی از موسیقی ایرانی از جمله بهار دلکش اثر درویش خان، شکایت دل از پرویز یاحقی، بهار من از علی تجویدی و دگر چه خواهی اثر حبیب‌اله بدیعی را اجرا می‌کند.

ارکستر ساز‌های ملی ایران با سرپرستی و نظارت استاد فرهاد فخرالدینی در تابستان امسال به رهبری علی‌اکبر قربانی برای اجرا در جشن بیستمین سالگرد پایتختی آستانه تشکیل شد و به دعوت آکادمی دولتی فیلارمونیای آستانه در قزاقستان به روی صحنه رفت.

این نخستین اجرای ارکستر ساز‌های ملی ایرانی در داخل کشور است که با همکاری شرکت نوسازی عباس‌آباد برگزار می‌شود.

پیش از این، برخی دیگر از خواننده‌های مطرح کشور همچون همایون شجریان نیز آمادگی خود را برای اجرای کنسرت مردمی رایگان اعلام کرده بودند.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان