تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
ولایتی در دیدار با سید حسن نصرالله:

اقدام برخی کشورهای منطقه بر علیه حزب الله محکوم است

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل که به منظور شرکت در نشست اتحادیه جهانی علمای مقاومت ، کمیته مساعی حمیده و ملاقات با برخی از مقامات در لبنان حضور دارد با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله دیدار و در خصوص آخرین وضعیت منطقه‌ای به بحث و تبادل نظر پرداخت.
رویداد24- مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل که به منظور شرکت در نشست اتحادیه جهانی علمای مقاومت ، کمیته مساعی حمیده و ملاقات با برخی از مقامات در لبنان حضور دارد با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله دیدار و در خصوص آخرین وضعیت منطقه‌ای به بحث و تبادل نظر پرداخت.

دکترولایتی در این دیدار که فتحعلی سفیر جنهوری اسلامی ایران نیز حضور داشت ضمن محکوم نمودن اقدامات برخی از کشورهای منطقه گفت: بسیار متاسف هستیم که برخی کشورهای منطقه به جای محکوم نمودن رژیم صهیونیستی، تروریست ها و جریانات افراطی و تکفیری ،بر علیه محور مقاومت و حزب الله بیانیه صادر می کنند و این در حالی است که حزب الله فخر جهان اسلام و عرب است و علیرغم همه این توطیه ها و دشمنی ها پیروز و سربلند خواهد بود.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی تصریح کرد:جمهوری اسلامی ایران از مقاومت مردم مظلوم منطقه دفاع می کند و این مسیر را با قدرت و اقتدار ادامه خواهد داد.

دراین دیدار دبیرکل حزب الله نیز ضمن خوش آمد گویی در خصوص تحولات منطقه‌ای و میدانی مطالبی را مطرح نمود.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان