تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۷

روی آوردن برخی معلم ها به فروش لوازم التحریر در مدارس!

رئیس اتحادیه کتاب و لوازم تحریر اصفهان از خرید و فروش محصولات آموزشی در مدارس استان انتقاد کرد.
روی آوردن برخی معلم ها به فروش لوازم التحریر در مدارس!
رویداد۲۴ اکبر چیت‌ساز با اشاره به نزدیک شدن بازار آغاز سال تحصیلی، اظهار کرد: همه اجناس و لوازم تحریر تولید داخل و تولید خارج، به نوسانات ارز وابسته است و همه اجناس مصرفی افزایش قیمت داشته است.

وی ادامه داد: البته به اندازه کافی و به حد وفور، ملزومات آغاز سال تحصیلی در بازار اصفهان وجود دارد و نگرانی و کمبودی در این زمینه از دید توزیع‌کننده‌ها وجود ندارد.

رئیس اتحادیه کتاب و لوازم تحریر اصفهان با اشاره به اینکه به کاغذ، ارز دولتی اختصاص داده شده است، گفت: اینکه هزینه خرید ابتدای مهر برای یک دانش‌آموز چقدر باشد به خانواده و توان مالی آن‌ها بستگی دارد. یک خانواده می‌تواند با ۲۰ هزار تومان همه دفتر و کتاب مورد نیاز خود را خریداری کند و یک خانواده با ۲۰۰ هزار تومان.

چیت‌ساز با اشاره به اینکه معلمی دارای شان بالایی است، افزود: متاسفانه شاهد هستیم در برخی مدارس مدیران و معلمان اقدام به خرید لوازم مورد نیاز کودکان کرده و با سود در مدارس توزیع می‌کنند. این حق‌الناس است و معلم با جایگاهی که دارد نباید به خرید و فروش وارد شود.

وی ادامه داد: توزیع کنندگان کتاب و لوازم تحریر در تمام طول سال در انتظار بازار مهر هستند و با همه هزینه‌هایی که دارند بر روی بازار مهر حساب می‌کنند که این اقدام به فعالیت صنفی آن‌ها آسیب می‌زند.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بازار
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان