تاریخ انتشار: ۱۶:۵۸ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۷

دستگیری ساقی‌های مخدر صنعتی و سنتی در خزانه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در محدوده خزانه با بیش از چهارکیلوگرم مخدر شیشه و تریاک خبر داد.
دستگیری ساقی‌های مخدر صنعتی و سنتی در خزانه
رویداد۲۴ سرهنگ محمد بخشنده دراین باره گفت: مدتی قبل ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از طریق دریافت اخبار و گزارشات مردمی از ساکنان محله خزانه بخارایی از فعالیت دو توزیع کننده مواد مخدر در این محدوده باخبر شدند.

وی با بیان اینکه ماموران از صحت گزارش دریافتی اطمینان حاصل کردند، گفت: پس از کسب اطمینان از این پرونده تیمی از ماموران پایگاه پنجم این پلیس، شناسایی و دستگیری متهمان را در دستورکار خود قرار دادند.

بخشنده افزود: در پایش‌های اطلاعاتی، پاتوق‌های متهمان که در نزدیکی یکدیگر بود، شناسایی و همچنین مشخص شد که آنان به طور مستمر مواد مخدر صنعتی و سنتی را بسته بندی و اقدام به توزیع آن کرده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به دستور قضایی برای برخورد با این افراد گفت: ماموران به مخفیگاه این افراد رفته و اقدام به دستگیر دو سوداگر مرگ کردند.

وی افزود: همچنین در بازرسی از مخفیگاه این افراد چهار کلیو و ۳۳۱ گرم شیشه و تریاک کشف و ضبط شد.

به گفته بخشنده متهمان به همراه مواد مخدر مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل شده و پس از انجام بازجویی و تکمیل پرونده، برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان