تاریخ انتشار: ۰۲:۰۷ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۷
میزان جانبازی رییس فدراسیون تغییر می‌کند؟

معمایی به نام جانبازی تاج/ حلقه اصفهان فوتبال را رها نمی‌کند

مدیر کل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد میزان درصد جانبازی رئیس فدراسیون فوتبال نظر خود را بیان کرد.

رویداد۲۴ بحث درصد جانبازی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این روز‌ها نقل محافل ورزشی است و به قول دکتر طائبی مدیر کل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران ظاهرا مساله اصلی ورزش کشور همین میزان درصد جانبازی رئیس فدراسیون فوتبال شده است! در این رابطه دکتر طائبی در مورد میزان درصد جانبازی مهدی تاج گفت: رئیس فدراسیون فوتبال از ۴۵ درصد جانبازی برابر برابر آئین نامه برخوردار شده اند و ایشان هم مثل همه جانبازان با توجه به گذشت زمان می‌توانند جهت تجدید نظر در خصوص درصد جانبازی مجدد در کمیسیون شرکت کنند.

دکتر طائبی در مورد میزان ۵۰ درصدی جانبازی مهدی تاج تاکید کرد: این نظر متخصصان و پزشکان خارج از کمیسیون می‌باشد که با گذشت زمان و افزایش سن و تعویض مفصل راست و زانو افزایش دیگر عوارض چنین نظری داشته اند که پرونده ایشان در کمیسیون مطرح و تصمیم گیری قطعی با نظر کمیسیون است؛ بنابراین برای تصمیمات دقیق و رسمی، پرونده ایشان باید در کمیسیون پزشکی مطرح که با توجه به عوارض موجود ممکن است تغییراتی در درصد جانبازی ایشان به وجود بیاید.

با توجه به اینکه مهدی تاج در ۱۰ سال گذشته به کمیسیون پزشکی مراجعه نکرده و با توجه عمل جراحی عمل جراحی لگن و تعویض مفصل مهدی تاج و افزایش سن، افزایش میزان جانبازی مهدی تاج تا بیش از ۵۳ درصد محتمل است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان