تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵

لطیفی: قهرمانی ما مقتدرانه بود

سرمربی اکسین البرز که به تازگی تیمش به لیگ دسته اول صعود کرده است می‌گوید از اول می‌دانست که این تیم پتانسیل بالا رفتن از گروهش را دارد.

رویداد24- علی لطیفی در مورد صعود اکسین البرز از لیگ دو به لیگ یک گفت: بعد از آن اتفاقاتی که سال قبل افتاد و آن زحماتی که برای راه‌آهن کشیدم و در آن تیم مدیرعامل، مالک و سرمربی بودم و توانستیم با کمک همکاران تیم را زنده کنیم به دنبال این بودیم که بذری که کاشته بودیم درو کنیم و متاسفانه اصلا جواب زحماتم را نگرفتم و با شروع فصل جاری چند تیم از لیگ دسته اول با من تماس گرفتند اما من دیدم با اکسین البرز پتانسیل قهرمانی را دارد و تصمیم گرفتم کار را در این تیم به همراه استاد عزیزم فیروز کریمی شروع کنم. به هر حال ایشان به عنوان مشاور آنجا بودند در نهایت دیدید که ما قهرمان شدیم و من این صعود را از همان اول پیش‌بینی می‌کردم. زمانی که سرمربیگری این تیم را قبول کردم لحظه خیلی شیرینی بود و شیرینی‌اش زمانی مضاعف‌تر شد که در لیگ دو این اتفاق افتاد چون واقعا کار کردن این لیگ خیلی سخت است از طرفی فلسفه فوتبال من روی زمین است و زمین‌ها در لیگ دو نامساعد است لذا برای اینکه بتوانم تفکراتم را پیاده کنم، نیاز به زمین خوب داشتیم. به هر حال در این وسط سختی‌هایی کشیدیم ولی من همیشه از تجربیات آقای کریمی استفاده می‌کردم و از ایشان کمک می‌گرفتم. در نهایت توانستیم قهرمانی را کسب و صعود کنیم. تجربه فوق‌العاده‌ای بود. با وجود اینکه صعود کردیم اما دو بازی آخر را نیز با تمام وجود انجام می‌دهیم تا خدایی نکرده نتایجی که می‌گیریم سرنوشت تیم دیگری را عوض نکند و سرنوشت تیم دیگری را عوض نکند و حق تیم‌های دیگر ضایع نشود.


او در همین باره ادامه داد: ما 2 بازی مانده به پایان مرحله دوم گروهی توانستیم قهرمان شویم و این قهرمانی مقتدرانه بود من از اول بازی‌ها گفته بودم که قهرمان می‌شویم و خیلی‌ها می‌توانند در مورد این موضوع شهادت بدهند. درواقع هم سعی و برنامه‌ریزی کردم و به شهدا متوسل شدم الان همه که قهرمان شدم نظرم را ادا می‌کنم و به همراه بچه‌های تیم بر سر مزار شهدا حاضر می‌شویم تا هم دین‌مان را ادا کرده باشیم و هم یک فرهنگی انجام داده باشیم.


سرمربی تیم تازه صعود کرده به لیگ دسته اول یعنی اکسین البرز افزود: جا دارد تشکر ویژه‌ای از مدیریت باشگاه آقای طاهری‌پور، حیدرپور مدیرعامل باشگاه بکنم. در اینجا تشکر ویژه‌ای هم از فیروزخان کریمی که به عنوان مدیر درواقع به ما قوت قلب دادند. همیشه از راهنمایی‌های ایشان استفاده کردیم. سرپرست تیم آقای یاراحمدی خیلی زحمت کشیدند، همگی ما دست به دست هم دادیم تا توانستیم به قهرمانی برسیم.

منبع: ورزش سه
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان